Przetargi.pl
Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie w podziale na następujące części : Część 1 - obejmująca: Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 3 i 12. Zakres : 1. Mechaniczne koszenie traw: - pierwsze koszenie 556 231,0 m2, - drugie i trzecie koszenie 557 002,0 m2, - czwarte koszenie wraz z wycinką odrostów krzewów 1 559 554,0 m2. 2. Pielęgnacja żywopłotów 21.264,0 mb dwukrotnie w ciągu roku. 3. Pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika oraz okrzesywanie pni według wskazań 160 szt., 4. Wycinka drzew według określonych średnic 162 szt. 5. Nasadzenie drzew - 175 szt. Część 2 - obejmująca: Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18. Zakres : 1. Mechaniczne koszenie traw: - pierwsze koszenie 327 081,0 m2, - drugie koszenie 930 545,0 m2, 2. Pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika oraz okrzesywanie pni według wskazań 40 szt. 3. Wycinka drzew według określonych średnic 83 szt. 4. Nasadzenie drzew w ciągu drogi nr 94 - 45 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 PLN, odpowiednio dla: a. Części 1 -10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100), b. Części 2 -4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Kredyt Bank SA IV O/Wrocław, nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000, b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć do Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż dla Części 1 -50 000 PLN i dla Części 2 - 20 000 PLN. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą z Części wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Koordynatora: a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 3 lata doświadczenia przy realizacji zadań polegających na koszeniu traw i utrzymaniu zieleni przydrożnej w zakresie wycinki, pielęgnacji i nasadzeniu drzew. Od osób wskazanych na stanowiska Koordynatora nie wymaga się, aby posiadały uprawnienia budowlane. 2) pracownicy: a) Operator kosiarki doczepnej (bijakowej/wysięgnikowej), minimalna liczba osób 2, wymagane posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu, b) Operator kosiarki spalinowej, minimalna liczba osób 2, wymagane posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu, c) Operator piły spalinowej, minimalna liczba osób 2, wymagane posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: Odpowiednio dla Część 1 i dla Części 2: Kosiarka doczepna do ciągnika (bijakowa) 1 szt., Kosiarka wysięgnikowa doczepna do ciągnika 1 szt., Unimog lub inny sprzęt umożliwiający koszenie wysokich skarp 1 szt., Kosiarka spalinowa 3 szt., Platforma z balustradą na podnośniku samochodowym 1 szt., Piła łańcuchowa spalinowa 2 szt., Urządzenie do rozdrabniania gałęzi (rębak) 1 szt., Urządzenie do frezowania pni drzew 1 szt., Samochód ciężarowy ład. 3-5 ton lub ciągnik z przyczepą 1 szt., Samochód dostawczy 1 szt., Zestaw znaków drogowych do prowadzenia prac w pasie drogowym 1 zestaw. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: Część 1 : 2 zadania polegające na koszeniu traw, każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. 2 zadania polegające na utrzymaniu zieleni przydrożnej w zakresie wycinki, pielęgnacji i nasadzenia drzew każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. Część 2 : 1 zadanie polegające na koszeniu traw o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. 1 zadanie polegające na utrzymaniu zieleni przydrożnej w zakresie wycinki, pielęgnacji i nasadzenia drzew każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III.2) muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.2), na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt III.2) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień (przez uprawnienia - rozumie się uprawnienia do obsługi określonego rodzaju sprzętu). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) Wykaz środków transportu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń i środki transportu. d) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). Do informacji powinny być dołączone dokumenty z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji usługi/roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.b). 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.a) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.b) albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach