Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/1/2016/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/1/2016/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Zakres prac obejmuje świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników, 77.34.20.00-9 przycinanie żywopłotów. 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przed każdym rozpoczęciem koszenia trawy/przycinania żywopłotu do wybrania z trawy żywopłotu kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, 2) do wygrabienia z trawy liści, rozgarnięcia kretowisk, obcięcia odrostów korzeniowych oraz wywozu zebranych zanieczyszczeń; 3) do skoszenia trawy, przy czym maksymalna wysokość trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm; 4) wykonać koszenie trawy przy drzewach i krzewach tak, aby ich nie uszkodzić. W przypadku uszkodzenia roślin wykonanie na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym nasadzeń rekompensujących straty; 5) do przycinania żywopłotów; żywopłot w wyniku dokonanych czynności przycinania ma zachować stałą wysokość, tj. 1 m, oraz kształt bryły prostopadłościanu o szerokości 50 cm, 6) do uporządkowania terenu, zebrania i zagospodarowania odpadów zielonych i zebranych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym samym dniu, w którym nastąpiło koszenie trawy lub i przycinanie żywopłotów. Wykonawca zobowiązany jest do ich wywiezienia najpóźniej w terminie 3 dni w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zebranie i wywiezienie zgromadzonych odpadów w dniu wykonania usługi. W razie braku możliwości zabrania odpadów i nieczystości bezpośrednio po wykonanej usłudze, każdorazowe zgromadzanie ich w jednym miejscu i zabezpieczanie w taki sposób, aby odpady się nie rozprzestrzeniły. 6. Podana w SIWZ i projekcie umowy łączna powierzchnia traw do skoszenia oraz łączna długość żywopłotów do przycięcia określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli bez uzyskiwania zgody Wykonawcy, do zmniejszenia zakresu prac, tj. wielkości powierzchni trawy do koszenia lub i długości żywopłotów w przypadku sprzedaży nieruchomości bądź przekazania nieruchomości objętej umową w zarządzanie innemu podmiotowi oraz zmniejszenia ilości koszeń lub/i przycięć żywopłotów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze, a zwłaszcza roszczenia o zapłatę z tytułu utraconych korzyści. 8.Wykaz gruntów stanowiących własność Gminy Wrocław, na których realizowany będzie przedmiot umowy, zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy. 9.OFERTY CZĘŚCIOWE: Zamówienie podzielone jest na cztery zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: ZADANIE NR 1 REJON D, E Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 powierzchnia jednokrotnego koszenia 43 125 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 172 500 m2, w terminach określonych w umowie, b) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 6 407 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 12 814 mb, w terminach określonych w umowie. ZADANIE NR 2 REJON C, L Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 powierzchnia jednokrotnego koszenia 117 374 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 469 496 m2, w terminach określonych w umowie, b) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 17 877 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 35 754 mb, w terminach określonych w umowie. ZADANIE NR 3 REJON J, K Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 - powierzchnia jednokrotnego koszenia 164 033 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 656 132 m2, w terminach określonych w umowie a) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 3 767 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 7 534 mb, w terminach określonych w umowie, b) sześciokrotnego koszenia trawy przy pl. Daniłowskiego 4 i ul. Berenta 75 - powierzchnia jednokrotnego koszenia wynosi 1 700 m2, suma powierzchni przy sześciokrotnym koszeniu wynosi 10 200 m2,w terminach określonych w umowie, c) dwukrotnego koszenia trawy na nieruchomości przy ul. Pełczyńskiej 33 powierzchnia jednokrotnego koszenia wynosi 2 000 m2 , suma powierzchni przy dwukrotnym koszeniu wynosi 4 000 m2 , w terminach określonych w umowie. ZADANIE NR 4 REJON M, N Zamawiający przewiduje wykonanie: a) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 powierzchnia jednokrotnego koszenia 149 410 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 597 640 m2, w terminach określonych w umowie, b) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 8 647 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 17 294 mb, w terminach określonych w umowie. 10.OFERTY WARIANTOWE Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1.Strony ustalają, że przedmiot umowy określony w § 1 umowy będzie wykonany na warunkach w niej określonych, do dnia 31 października 2016 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega ona rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust. 1 oraz z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 i 3 umowy. 2.Strony ustalają, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy w następujący sposób:1)koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a)wykonanie pierwszego koszenia - w okresie od 15 kwietnia do ---- 2016 roku,b)wykonanie drugiego koszenia - w okresie od 1 czerwca do ---czerwca 2016 roku,c)wykonanie trzeciego koszenia - w okresie od 15 lipca do --- 2016 roku,d)wykonanie czwartego koszenia - w okresie od 1 września do--- września 2016 roku z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 3 pkt 1 umowy; zmianie nie może ulec czas trwania jednorazowego koszenia; Proponowany przez Wykonawcę czas trwania jednorazowego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w zał. nr 2 do umowy należy wskazać w Formularzu oferty. Zaoferowany przez Wykonawcę czas trwania jednorazowego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w zał. nr 2 umowy nie może być dłuższy niż 30 dni. 2)przycinanie żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego przycinania żywopłotów w okresie od 1 czerwca do 30 czerwca 2016 roku, b) wykonanie drugiego przycinania żywopłotów - w okresie od 1 września do 30 września 2016 roku, z zastrzeżeniem, że terminy przycięć mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych z § 10 ust. 3 pkt 1 umowy; 3)koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy pl. Daniłowskiego 4 i ul. Berenta 75, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach:a)wykonanie pierwszego koszenia w okresie od 18 kwietnia do 20 kwietnia 2016 roku,b)wykonanie drugiego koszenia w okresie od 16 maja do 18 maja 2016 roku, c)wykonanie trzeciego koszenia w okresie od 15 czerwca do 17 czerwca 2016 roku, d)wykonanie czwartego koszenia w okresie od 18 lipca do 20 lipca 2016 roku, e)wykonanie piątego koszenia - w okresie od 16 sierpnia do 18 sierpnia 2016 roku, f)wykonanie szóstego koszenia - w okresie od 14 września do 16 września 2016 roku, z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 3 pkt 2 umowy;4)koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy ul. Pełczyńskiej 33, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia do 30 kwietnia 2016 roku, b)wykonanie drugiego koszenia do 31 sierpnia 2016 roku, z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 3 pkt 3 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc i 00/100 złotych), Zadanie nr 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych), Zadanie nr 3 - 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset i 00/100 złotych), Zadanie nr 4 - 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663, tak aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty numer lub nazwę postępowania i numer zadania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas trwania jednorazowego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w zał. nr 2 do umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach