Przetargi.pl
Dostawa: niesortu granitowego frakcji 0-31,5mm, gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31-63mm, frezowiny asfaltowej, z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: niesortu granitowego frakcji 0-31,5mm, gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31-63mm, frezowiny asfaltowej, z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 Temat: Dostawa niesortu granitowego z przeznaczeniem wbudowania w wyboje gminnych dróg gruntowych. Opis: Zadanie obejmuje dostawę niesortu granitowego frakcji 0 - 31,5 mm z przeznaczeniem wbudowania w wyboje w gminnych drogach gruntowych. Dostawa niesortu granitowego w planowanej ilości 1 000 Mg do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie dostaw musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostawy będącej przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. ZADANIE NR 2 Temat: Dostawa gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31,5mm - 63mm z przeznaczeniem wbudowania w wyboje gminnych dróg gruntowych. Opis: Zadanie obejmuje dostawę gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31,5 - 68 mm z przeznaczeniem wbudowania w wyboje w gminnych drogach gruntowych. 1. Dostawa gruzu betonowo-ceglanego w planowanej ilości 400 Mg do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie dostaw musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostawy będącej przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. ZADANIE NR 3 Temat: Dostawa frezowiny asfaltowej z przeznaczeniem wbudowania w wyboje gminnych dróg gruntowych. Opis: Zadanie obejmuje dostawę frezowiny asfaltowej z przeznaczeniem wbudowania w wyboje w gminnych drogach gruntowych. 1. Dostawa frezowiny asfaltowej w planowanej ilości 400 Mg do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie dostaw musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostawy będącej przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 449000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 800.00 PLN (słownie: osiemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 250.00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 250.00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowane skrócenie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (maksymalnie 2 dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach