Przetargi.pl
Wymiana murawy na płycie boiska Stadionu Miejskiego we Wrocławiu

Wrocław 2012 Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 54-118 Wrocław, Al. Śląska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 776 80 00 , fax. 71 776 80 01
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocław 2012 Sp. z o.o.
    Al. Śląska 1 1
    54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 776 80 00, fax. 71 776 80 01
    REGON: 02064893200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadionwroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana murawy na płycie boiska Stadionu Miejskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Usunięcie przez Wykonawcę murawy i jej wywiezienie oraz utylizacja - w części objętej wymianą, nie mniejszej niż 4 000 m2. 1.2. Przygotowanie warstwy wegetacyjnej do ułożenia naturalnego trawnika z rolki w części objętej wymianą, nie mniejszej niż 4 000 m2. 1.3. Dostarczenie i ułożenie naturalnej murawy sportowej w rolce przeznaczonej do rozgrywek piłki nożnej w części objętej wymianą, nie mniejszej niż 4 000 m2. Powierzchnia murawy boiska głównego wynosi: 8 964 m2. 1.4. Przygotowanie operatu geodezyjnego potwierdzającego zgodność geometrii boiska z jego projektem (Załącznik nr 1.2). Przedmiotowy operat geodezyjny należy przedłożyć po odtworzeniu geometrii koperty płyty boiska, przed przystąpieniem do układania trawy z rolki. 1.5. Dostarczenie i ułożenie trawy z rolki na poletku zapasowym murawy o powierzchni 400 m2. 2. Zamawiający zastrzega, że na pewno zleci Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie dostarczenia i ułożenia trawy z rolki na poletku zapasowym murawy o powierzchni 400 m2 (pkt 1.5. powyżej) oraz wymiany co najmniej 4 000 m2 murawy na płycie głównej Stadionu. Wykonanie w całości lub w części przedmiotu zamówienia uzależnione będzie od stanu murawy po przeprowadzeniu na niej imprezy masowej w dniu 27 sierpnia 2016r. Zamawiający w dniu wszczęcia niniejszego postępowania nie ma możliwości stwierdzenia jaki będzie stan murawy po przeprowadzeniu imprezy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wyłącznie w walucie polskiej, w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadionwroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach