Przetargi.pl
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Gminy Bogatynia

Gmina Bogatynia ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7733961, 7739480 , fax. 075 77 39480, 7731945
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
    ul. Daszyńskiego 1 1
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7733961, 7739480, fax. 075 77 39480, 7731945
    REGON: 00052502700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Gminy Bogatynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Gminy Bogatynia: - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku; - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. 4. Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności na poziomie min. 100 % na dzień 31.12.2008 lub późniejszy (w procentach). 5. Zagwarantują płatność składek ubezpieczeniowych w 4 ratach dla zadań Pakietu I oraz w 2 ratach dla zadań Pakietu II w każdym okresie polisowania. Ocena spełniania warunków nastąpi według zasady: spełnia - nie spełnia. Do składania ofert zaproszeni zostaną wykonawcy, którzy otrzymają najwyższe noty, proporcjonalnie do wysokości pokrycia marginesu wypłacalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust.1 Ustawy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. 4. Informacja o pokryciu marginesu wypłacalności na dzień 31.12.2008 r. lub późniejszy (w procentach). 5. Oświadczenie o rozłożeniu płatności składek ubezpieczeniowych na 4 raty dla zadań Pakietu I oraz 2 raty dla zadań Pakietu II w każdym okresie polisowania. 6. Oświadczenie o numerze KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach