Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych w 2009r. do Magazynu podręcznego ( dwa razy w tygodniu), znajdującego się w Lądku Zdroju przy pl. Mariańskim 14a. Wykaz ilościowo-asortymentowy produktów został przygotowany w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia tj.: część 1 wg zał. nr 1a - materiały metalowe, ścienne, dekarskie, stolarskie i posadzkowe o wartości szacunkowej powyżej 14 tys. euro ale poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust.8 Pzp, część 2 wg zał. nr 1b - narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny o wartości szacunkowej poniżej 14 tys. euro, część 3 wg zał. nr 1c - materiały elektryczne o wartości szacunkowej poniżej 14 tys. euro, część 4 wg zał. nr 1d - pędzle i wałki malarskie o wartości szacunkowej poniżej 14 tys. euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zaoferować wykonanie zamówienia sukcesywnie w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2009r., zaakceptować 14 - dniowy termin płatności od daty złożonej faktury VAT po odbiorze części dostawy, wystawionej trzy razy w miesiącu oraz przedłożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - na zasadzie formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien wypełnić i podpisać formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, formularze cenowe - zał. nr 1a - 1d do SIWZ, podpisać oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg zał. nr 2 i oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach składek w ZUS i US, finansowe i o niekaralności - wg zał. nr 4, zaakceptować projekt umowy - wg zał. nr 3, dołączyć aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę i podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach