Przetargi.pl
Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania RDW w Chełmie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5603123 , fax. 082 5603123
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5603123, fax. 082 5603123
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania RDW w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania RDW w Chełmie. CPV: 77312000-0 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1 : Wykonanie mechanicznego koszenia traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie Etap I obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 812 Łowcza - Chełm - Krasnystaw - 386 568 m2 Nr 839 Cyców-Siedliszcze-Rejowiec - 92 194m2 Nr 841 Cyców-Staw - 108 746 m2 Nr 843 Chełm-Kraśniczyn - 95 674 m2 Nr 844 Chełm-Białopole - 81 096 m2 RAZEM - 764 278 m2 Etap II obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 812 Łowcza - Chełm-Krasnystaw - 386 568 m2 Nr 839 Cyców-Siedliszcze-Rejowiec - 92 194 m2 Nr 841 Cyców-Staw-Horodyszcze - 108 746 m2 Nr 843 Chełm-Stara Wieś - 95 462 m2 Nr 844 Chełm-Białopole - 331 745 m2 RAZEM - 1 014 715m2 Zadanie nr 2 : Wykonanie mechanicznego koszenia traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem. Etap I obejmuje następujące drogi wojewódzkie: Nr 829 Łęczna-Biskupice - 65 200 m2 Nr 837 Piaski-Żółkiewka-Krasnystaw - 168 798 m2 Nr 838 Dorohucza-Fajsławice - 37 728 m2 Nr 838 Głębokie - Dorohucza - 245 840 m2 Nr 842 Wysokie-Żółkiewka-Krasnystaw - 150 176 m2 Nr 846 Małochwiej Duży-Kraśniczyn - 52 410 m2 RAZEM - 720 152 m2 Etap II obejmuje następujące drogi wojewódzkie : Nr 829 Łęczna-Biskupice - 130 400 m2 Nr 837 Piaski-Żółkiewka-Krasnystaw - 235 432 m2 Nr 838 Głębokie-Dorohucza - Fajsławice - 358 940 m2 Nr 842 Wysokie-Żółkiewka-Krasnystaw - 204 564 m2 Nr 846 Małochwiej Duży-Kraśniczyn - 65 414 m2 RAZEM - 994 750 m2 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu koszenia. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółową specyfikacją techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Pzp). 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Wartość zamówienia: Zadanie nr 1- 88 949,65 zł; Zadanie nr 2 -85 745,10 zł (netto)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: - dysponować niżej podanymi jednostkami sprzętu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego a) kosiarka bijakowa 1 szt/ na każde zadanie b) kosiarka żyłkowa spalinowa 3 szt/na każde zadanie 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. C). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia. (wzór - zał. E) zgodnie z pkt. V-2 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - zał. B-1; B-2 ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach