Przetargi.pl
Koszenie traw i chwastów, wycinka samosiejek oraz utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr: 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2012-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw i chwastów, wycinka samosiejek oraz utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr: 738, 741, 743, 747, 755, 759, 801, 817, 824, 825, 826, 830, 831, 832, 845, 851, 854, 855, 857, 860, 900
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługą objęto: Zadanie nr 1 Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 738, 741, 743, 801, 824, 826, 830, 832, 845, 860 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach z wyłączeniem miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin Zakres usług obejmuje: 1) koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od kwietnia do września 2012 r., w maksymalnej ilości 290,375 ha; 2) usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki, papiery itp., zapakowanie ich w worki i wywiezienie na składowisko odpadów lub przekazanie firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 3) koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług . 4) ręczne koszenie w miejscach niedostępnych, tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp.. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi 5) zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ 6) Wykaz powierzchni na poszczególnych drogach przedstawia załącznik H - przedmiar usług. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 2 Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie Zakres usług obejmuje: 1) koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od kwietnia do września 2012 r., w maksymalnej ilości 245,775 ha; 2) usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki, papiery itp., zapakowanie ich w worki i wywiezienie na składowisko odpadów lub przekazanie firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac, 3) koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera załącznik I - przedmiar usług, 4) ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp.. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi, 5) zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, 6) Wykaz powierzchni na poszczególnych drogach przedstawia załącznik H - przedmiar usług. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 3 Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801, 824 i 851 na terenie miasta Puławy Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów (kompostownię) - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2012 na powierzchni 5,57 ha; 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2012 r. na powierzchni 5,57 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów lub przekazanie ich firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 3) Dwukrotne w okresie wrzesień-listopad 2012 r., na powierzchni 5,57 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych liści i resztek roślin na składowisko odpadów (kompostownię) lub przekazanie ich firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2012 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 5,57 ha, zapakowanie ich w worki i wywiezienie na składowisko odpadów lub przekazanie firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ 6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 4 Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 826 i 830 na terenie miasta Nałęczów Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów (kompostownię) - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2012 r. na powierzchni 3,18 ha; 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2012 r. na powierzchni 3,18 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów lub przekazanie ich firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 3) Dwukrotne w okresie wrzesień-listopad 2012 r., na powierzchni 3,18 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych liści i resztek roślin na składowisko odpadów (kompostownię) lub przekazanie ich firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2012 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 3,18 ha, zapakowanie ich w worki i wywiezienie na składowisko odpadów lub przekazanie firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ 6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 5 Utrzymanie trawników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 801 i 831 na terenie miasta Dęblin Zakres usług obejmuje: 1) Koszenie trawników wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywozem jej na składowisko odpadów (kompostownię) - siedmiokrotnie w okresie kwiecień - wrzesień 2012 r. na powierzchni 4,96 ha; 2) Jednokrotne, w m-cu kwietniu 2012 r. na powierzchni 4,96 ha wiosenne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych nieczystości i resztek roślin na składowisko odpadów lub przekazanie ich firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 3) Dwukrotne w okresie wrzesień - listopad 2012 r., na powierzchni 4,96 ha jesienne porządkowe wygrabienie trawników z wywozem wygrabionych liści i resztek roślin na składowisko odpadów (kompostownię) lub przekazanie ich firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 4) Dwudziestokrotne, w okresie kwiecień - listopad 2012 r. zebranie śmieci i nieczystości z terenu trawników, z powierzchni 4.96 ha, zapakowanie ich w worki i wywiezienie na składowisko odpadów lub przekazanie firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac 5) Zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ 6) Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia usługi, oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmniejszenia krotności poszczególnych usług, b) przesunięcia ilości usług między asortymentami Usługi należy wykonać zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. Zadanie nr 6 Wycinka chwastów, krzaków i samosiejek rosnących wzdłuż dróg wojewódzkich nr 743 i 832 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach Zakres usług obejmuje wycinkę chwastów, krzaków i samosiejek na drogach : a) nr 743 odc. Nasiłów - rz. Wisła - na powierzchni ok. 0,54 ha, przy zakrzewieniu gęstym, b) nr 832 odc. Pustelnia - Cuple - na powierzchni ok. 7,77 ha , przy zakrzewieniu gęstym, o łącznej powierzchni 8,31 ha Usługi polegać będą na: 1) wycince chwastów, krzewów i samosiejek na wskazanych odcinkach dróg, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik H - przedmiar usług 2) uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych chwastów, krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach i wywóz na składowisko odpadów (kompostownię), 3) realizacji prac zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 4) zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług, Zadanie nr 7 Wycinka chwastów, krzaków i samosiejek rosnących wzdłuż dróg wojewódzkich nr 747, 755, 817, 825 i 854 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu Zakres usług obejmuje wycinkę chwastów, krzaków i samosiejek na drogach : a) nr 747 odc. Łaziska - Opole Lubelskie - na powierzchni ok. 0,12 ha, przy zakrzewieniu gęstym, b) nr 755 odc. rz. Wisła - Kosin - na powierzchni ok. 0,19 ha, przy zakrzewieniu gęstym, c) nr 817 odc. rz. Wisła - Kamień - dr. 747 - na powierzchni ok. 0,33 ha, przy zakrzewieniu gęstym, d) nr 825 odc. Kamień - Józefów - na powierzchni ok. 0,41 ha, przy zakrzewieniu gęstym, e) nr 854 odc. Kosin - Borów - na powierzchni ok. 0,19 ha, przy zakrzewieniu gęstym, o łącznej powierzchni 1,24 ha Usługi polegać będą na: 1) wycince chwastów, krzewów i samosiejek na wskazanych odcinkach dróg, na całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, skarp, rowów oraz przeciwskarp; szczegółowy wykaz odcinków objętych usługą zawiera załącznik H - przedmiar usług 2) uprzątnięciu z pasa drogowego wyciętych chwastów, krzaków i samosiejek, które stanowią własność Wykonawcy poprzez rozdrobnienie w rębakach i wywóz na składowisko odpadów (kompostownię), 3) realizacji prac zgodnie z opisem i Specyfikacją techniczną, 4) zapewnieniu, w rejonie prowadzonych prac bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, przekazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług, 2. Szczegółowy obmiar prac objętych usługą zawiera załącznik H - Przedmiar usług. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród zadań wyszczególnionych w pkt. III. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 549 631,16 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach