Przetargi.pl
Koszenie roślinności rosnącej na trawnikach poboczach i skarpach , obustronnie , przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Peowiaków 7 7
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie roślinności rosnącej na trawnikach poboczach i skarpach , obustronnie , przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną i lokalizacją podaną w opisie części zamówienia oraz w przedmiarze robót 2. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ). 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie , zgodnie z obowiązującymi przepisami uproszczonego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 4.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia 5. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich , powstałe w związku z prowadzonymi pracami , w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie . 6. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie zamawiającego . Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane , jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia . 7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom Wartość zamówienia - zadanie nr 1 - 55 316,25 zł netto , zadanie nr 2 - 59 408,10 zł netto i zadanie nr 3 - 58 041,90 zł netto . Opis części zamówienia 1. Koszenie po jednej i drugiej stronie nawierzchni drogi, drogi serwisowej czy chodnika - przy zmiennej średniej szerokości odrębnie określonej dla poszczególnych odcinków w ciągu dróg wojewódzkich będzie wykonywane trzykrotnie, pierwsze w okresie wiosennym, drugie - letnim i trzecie - jesiennym. Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres przełomu maja i czerwca. Drugie koszenie należy wykonać latem - w m-cu sierpniu, a trzecie w okresie jesiennym - nie wcześniej niż na przełomie września i października. Zamawiający może zmniejszyć częstotliwość koszenia traw na wybranych odcinkach dróg. Wykoszenie traw i chwastów w miejscach niedostępnych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie traw w tych miejscach kosą. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. Rosnące w pasie drogowym samosiewy i odrosty o średnicy do 12mm powinny być wycięte wykaszarkami w trakcie koszenia letniego i uprzątnięte z pasa drogowego. Należy je wycinać przy samej ziemi tworząc płaszczyznę poziomą. Narzędzia stosowane do cięcia powinny być ostre, gdyż nie tylko ułatwia to pracę, ale przede wszystkim zapewnia gładką powierzchnię cięcia. 2. Zakres usług obejmuje: Maksymalna ilość usług w I, II i III koszeniu (długość w km określona przy wykonaniu koszenia po jednej i drugiej stronie nawierzchni drogi, drogi serwisowej czy chodnika - przy zmiennej średniej szerokości odrębnie określonej dla poszczególnych odcinków) wynosi dla: Zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju - koszenie przy drogach nr 835,858,863 i 877 - długość przy jednokrotnym koszeniu w obrębie dróg i dróg serwisowych 40,825km+11,420km+45,230km, włączenia dróg serwisowych, zatok autobusowych chodników 1,645km+6,890km Zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Józefowie - koszenie przy drogach nr 849,853 i 863 - długość przy jednokrotnym koszeniu w obrębie dróg 109,270km, chodników 9,100km Zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Zamościu - koszenie przy drogach nr 837, 843, 848,849 i 858 - długość przy jednokrotnym koszeniu w obrębie dróg 87,357km, hodników 16,650km a) koszenie pierwsze, drugie i trzecie - wykoszenie traw i chwastów w obrębie korpusu drogi o zmiennej szerokości (z uprzątnięciem wyciętych samosiewów i odrostów), b) przy każdym koszeniu obowiązuje: -oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług)i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, -czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, -wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 50 m i szerokości 1,5 m, -ręczne wykoszenie traw w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : zadanie nr 1 - 1500,00 zł , zadanie nr 2 - 1500,00 zł , zadanie nr 3 - 1500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. (przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ). W myśl art. 63 ust. 3 pkt1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz. U z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach