Przetargi.pl
Kontynuacja prac związana z wodociągowaniem wsi wraz z modernizacją infrastruktury drogowej w miejscowości Laski

GMINA ZŁOTY STOK ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, Rynek 22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748164164 , fax. 748164133
  • Data zamieszczenia: 2023-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZŁOTY STOK
    Rynek 22
    57-250 Złoty Stok, woj. dolnośląskie
    tel. 748164164, fax. 748164133
    REGON: 890718484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontynuacja prac związana z wodociągowaniem wsi wraz z modernizacją infrastruktury drogowej w miejscowości Laski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi w sołectwie Laski w rejonie BETONÓWKI z rozbudową sieci wodociągowejPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia w ramach zadania pn. ,,Przebudowa drogi w sołectwie Laski (dz. nr 330, 417/11, 429) obejmujących:• przebudowę drogi gminnej na odcinku głównym, oraz dwóch ciągów bocznychGłównym założeniem opracowanego projektu przebudowy drogi gminnej jest po-prawa stanu technicznego oraz podwyższenie warunków komunikacyjno-transportowych z jednoczesną poprawą funkcjonalności istniejącego układu komunikacyjnego oraz bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.• rozbudowę sieci wodociągowejZamierzenie obejmuje następujące elementy: Etap projektowy • opracowanie mapy do celów projektowych - inwestor jest w posiadaniu mapy do celów projektowych na odcinek główny oraz odcinek II - do wykorzystania przez projektanta, pozostałą część mapy tj. na odcinek I należy wykonać w ramach realizacji prac projektowych• opracowanie i uzgodnienie projektu budowlanego technicznego i wykonawczego przebudowy drogi o wymaganych parametrach technicznych i rozbudowy sieci wodociągowej wraz ze wszelkimi opracowaniami, uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania decyzji administracyjnych pozwalających na realizację zadania oraz uzyskanie w/w decyzji administracyjnych (w tym w miarę potrzeb decyzje pozwolenia wodno,- prawnego – dotyczy obiektu mostowego);• opracowanie i uzgodnienie projektów przebudowy infrastruktury kolidującej z przebudowywanym odcinkiem drogi oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych pozwalających na usunięcie kolizji (o ile zaistnieje taka sytuacja)• opracowanie niezbędnych dla realizacji zadania opracowań geotechnicznych;• opracowanie i zatwierdzenie projektu zastępczej organizacji ruchu na czas pro-wadzenia robót;• opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu;• pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót inwestycyjnych Etap realizacji• wykonanie kompleksowych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami pozwalającymi użytkować obiekt i inwentaryzacją powykonawczą zrealizowanych robót.Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wraz z rozbudową sieci wodociągowej w rejonie „LEŚNICZÓWKI”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie przedsięwzięcia w ramach zadania pn. ,,Przebudowa drogi w sołectwie Laski ( dz. nr 509/1, 509/2 ) w km 0+000 - 0+240 i połączenie z drogą krajową ( dz.nr 519 ), obejmujących:Zamierzenie obejmuje następujące elementy: • opracowanie mapy do celów projektowych - nie dotyczy• opracowanie i uzgodnienie projektów budowlanych (ew. materiałów do zgłoszenia robót budowlanych) i technicznych przebudowy drogi wraz z rozbudową sieci wodociągowe, o wymaganych parametrach technicznych wraz z wszelkimi opracowaniami, uzgodnieniami , decyzjami koniecznymi do uzyskania decyzji administracyjnych pozwalających na realizację zadania oraz uzyskanie w/w decyzji administracyjnych (w tym w miarę potrzeb decyzje pozwolenia wodno- prawnego);• opracowanie projektu rozbudowy sieci wodociągowej • opracowanie i uzgodnienie projektów przebudowy infrastruktury kolidującej z przebudowywanym odcinkiem drogi oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych pozwalających na usunięcie kolizji (o ile zaistnieje taka sytuacja)• opracowanie niezbędnych dla realizacji zadania opracowań geotechnicznych;• opracowanie i zatwierdzenie projektu zastępczej organizacji ruchu na czas pro-wadzenia robót;• opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu;• pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót inwestycyjnych • uzgodnienie i uzyskanie decyzji od GDDKiA na wejście z planowanymi robotami w pas drogi krajowej nr 46 ( dz. nr 519).RównoważnośćJeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym.Źródła finansowania zamówienia: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299).4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu w którym upływa termin składania ofert.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl., oddział Złoty Stok, nr rachunku 79 9533 1069 2008 0006 8303 0004 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr RL.271.3.2.2023”Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: .pdf),8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach