Przetargi.pl
Kontrakt W5/2 obejmujący rejony B - dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-194 Knurów, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3300150, 3300168 , fax. 032 3300169
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 11 11
    44-194 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3300150, 3300168, fax. 032 3300169
    REGON: 27657551900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.knurow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt W5/2 obejmujący rejony B - dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją Projektu pn. Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów- budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych. Projekt pn. Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów- budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych jest dofinansowany ze środków unijnych - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Priorytet I Działanie 1.1. Na Projekt składa się wykonanie następujących robót budowlanych: a) Kontrakt W1: Zadanie 1.1 - budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonach: CI - CVIII - zakończone; Zadanie 1.2 - budowa separatora S1-E-IV - zakończone; Zadanie 1.2 -dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonach: EIII -EVI- trwa realizacja; b) Kontrakt W2A Zadanie 2.1 - budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonach DIII, DIV - zakończony; c) Kontrakt W2B Zadanie 2.2 - budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonach: BI, BII, BIII, BIV - zakończony; d) Kontrakt W3: Zadanie 3.2 - budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonach: FII, FIII, FIV -zakończone; Zadanie 2.3 - budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie: FI - zakończone; e) Kontrakt W4 Zadanie 3.1 - budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonach: DI, DII/A i DI, DII/B - zakończony; f) Kontrakt W5/1 obejmujący rejony F - dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej; g) Kontrakt W5/1 obejmujący tłocznię TS-01 Wilsona- dokończenie budowy, h) Kontrakt W5/2 obejmujący rejony B - dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej- stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia; i) Kontrakt W5/3 obejmujący rejony D i E - dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej; j) Kontrakt W5 - dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w rejonach B, D i E, F wraz z tłocznią ścieków sanitarnych TS-01 Wilsona; k) Kontrakt W6 Zadanie 3.2 rejony FII, FIII, FIV - budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Grunwaldzkiej w Knurowie - zakończony. 2. Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o tzw. czerwony FIDIC- Warunki Kontraktowe Dla Budowy, dla robót inżynieryjno - budowlanych zaprojektowanych przez Zamawiającego czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999). 3. Zakres zamówienia: W ramach W5/2 do realizacji przewiduje się wykonanie: 2378,42 m kanalizacji sanitarnej, w tym: sieci o średnicy DN200 1 866,76 m odgałęzień do granicy nieruchomości o średnicy DN160 511,66 m 846,93 m wodociągu, w tym: sieci o średnicy DN90 ÷ DN110 754,13 m odgałęzień do granicy nieruchomości o średnicy DN40 92,8 m 41,2m przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym DN160 29,4m i DN200 11,80m (posiadających umowę na odprowadzanie ścieków). UWAGA! Dokumentacja projektowa dla kontraktu W5/2 obejmuje także przyłącza kanalizacyjne dla odbiorców nieposiadających umowy na odprowadzanie ścieków. Przyłącza te jednak nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. W związku z tym przedmiary umieszczone w Tomie III w postaci pliku xls nie uwzględniają ww. przyłączy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III SIWZ. 5.Termin wykonania zamówienia - zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, przy czym Zamawiający określa następujący przedział czasowy, w którym oczekuje wykonania zamówienia: maksymalny akceptowalny czas realizacji zamówienia - do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. czas minimalny, realny do dotrzymania - do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wykonania liczony w miesiącach, w jakim Wykonawca oferuje wykonanie zamówienie należy podać w pkt 1.2) Formularza oferty. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie on wpisany do umowy jako obowiązujący termin wykonania przedmiotu umowy (w wierszu 6 Załącznika do Aktu Umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. 2. Wysokość wadium: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 69 1020 2401 0000 0202 0180 2354 z dopiskiem: Wadium - nr sprawy JRP/ZP/05/2015 5. Wadium wnoszone w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Knurowie, w Kasie. 6. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwik.knurow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach