Przetargi.pl
Kontrakt IV: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WE WSIACH WIEŚNICA I ŻÓŁKIEWKA w ramach projektu pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w gminie Strzegom

Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Wesoła 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8551-232 , fax. 0-74 8550-641
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Wesoła 7 7
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8551-232, fax. 0-74 8550-641
    REGON: 02013469900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wik.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt IV: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WE WSIACH WIEŚNICA I ŻÓŁKIEWKA w ramach projektu pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w gminie Strzegom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami na terenie dwóch wsi: Wieśnica (Zadanie IV.1) i Żółkiewka (Zadanie IV.2) w ramach Kontraktu IV będącego częścią przedsięwzięcia pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej w gminie Strzegom finansowanego ze środków publicznych, w tym ze środków Spójności. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach kontraktu: Miejscowość-Wieśnica: 1).Kanalizacja sanitarna PVC DN 250 około 0,6 km. 2).Kanalizacja sanitarna PVC DN 200 około 0,4 km. 3).Przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC DN 160 około 0,2 km. 4).Przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC DN 200 około 0,03 km. 5).Kanalizacja tłoczna DN 110 około 1,5 km. 6).Kanalizacja tłoczna DN 63 około 0,1 km. 7).Tłocznia komplet 1 Miejscowość-Żółkiewka: 1).Kanalizacja sanitarna PVC DN 250 około 0,9 km. 2).Kanalizacja sanitarna PVC DN 200 około 1,9 km. 3).Przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC DN 160 około 0,5 km. 4).Przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC DN 200 około 0,06 km. 5).Kanalizacja tłoczna DN 110 około 0,0 km. 6).Kanalizacja tłoczna DN 63 około 0,0 km. 7).Tłocznia komplet 0 Zamówienie wykonane zostanie zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTU NA BUDOWĘ dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego; czwarte wydanie angielsko-polskie 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów- Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.000,00 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: - jedną robotę, której przedmiotem była budowa co najmniej 4.000 mb sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przepompownią lub tłocznią oraz kanalizacją tłoczną,, o wartości zamówienia co najmniej 3.000.000,00 PLN (bez podatku od towarów i usług). b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 15 pracowników. c) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 3 osób. d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Przedstawiciela Wykonawcy (Kierownika Projektu / Kontraktu) - niniejsza osoba winna: - posiadać wykształcenie wyższe - posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki wodno-ściekowej w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel wykonawcy pełniący funkcję kierownika lub koordynatora. Kierownik Budowy - niniejsza osoba winna: - posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy w robotach budowlanych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w tym przynajmniej jednej budowy sieci kanalizacyjnej sanitarnej; - posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.; - należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba ta zostanie wpisana do umowy, jako kierownik budowy. Kierownik Robót Sieciowych - niniejsza osoba winna: - posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót w robotach z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w tym przynajmniej jednej budowy sieci kanalizacyjnej sanitarnej; - posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.; - należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk tzn. jedna osoba na dwa lub więcej stanowiska. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne dysponowanie osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia. Uwaga: - Wskazane w pkt 1.2)d) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) osiągnąć w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 4000.000,00 PLN; b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2.00.000,00 PLN;lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87 poz. 605, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 u.p.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców; f) oświadczenie, że nie podlega wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie składa każdy Wykonawca odrębnie. g) wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą; a. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty; b. wskazanie zakresu robót; c. wskazanie wartości robót; d. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia); e. wskazanie miejsca wykonania; f. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie; h) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW; i) informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW; - wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW; - informacje na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 - dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji Kierownika Budowy i Kierownika Robót Sieciowych, posiadają wymagane przez polskie Prawo Budowlane - ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w swoich specjalnościach i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzone aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne dysponowanie osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia. j) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; k) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; l) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP tej waluty w stosunku do PLN z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wik.strzegom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach