Przetargi.pl
Konserwacja zieleni wysokiej i niskiej oraz roboty porządkowe-ogródki jordanowskie na terenie Gminy Michałowice w roku 2009, Nr sprawy: ZP.3402- 09/09.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja zieleni wysokiej i niskiej oraz roboty porządkowe-ogródki jordanowskie na terenie Gminy Michałowice w roku 2009, Nr sprawy: ZP.3402- 09/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych chirurgicznych stosowanych przy roślinności wysokiej i niskiej - na terenie Gminy Michałowice oraz wykonywanie robót porządkowych w ogródkach jordanowskich (np. róg ul. Bodycha i ul. Ryżowej we wsi Opacz Kolonia, przy ul. Turystycznej we wsi Komorów Wieś, teren przy ul. Brzozowej w Pęcicach Małych, teren przy Świetlicy w Pęcicach- ul. Zaułek, tren przy ul. Rodzinnej w Sokołowie,). Wymienione prace mają polegać na: koszeniu terenów zieleni miejskiej i nieużytków, grabieniu, wywozie i utylizacji skoszonej trawy i chwastów; odchwaszczaniu nawierzchni chodnikowych i rowerowych wraz z wywozem chwastów; pieleniu rabat i skupin krzewów w terenach ogólnodostępnych; wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych i technicznych (np. eliminacji kolizji z siecią energetyczną, skrajnią drogi), chirurgii drzew, wycince; uzupełnianiu i poprawianiu mocowań palikowań młodych drzew; uzupełnianiu ubytków kory i ziemi pod roślinność niską i wysoką, tworzenie rabat bylinowych i ich pielęgnacja; wykonywaniu w ogródkach jordanowskich prac porządkowych, takich jak: koszenie trawników, pielenie krzewów, oczyszczanie nawierzchni placów zabaw wraz z ciągami komunikacyjnymi, grabienie, zbiórka i utylizacja suchych liści oraz pielęgnacji krzewów i młodych drzew, uzupełnianiu kory i ziemi. Szczegółowy zakres prac i warunki techniczne wykonania zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy będącej załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł., słownie: osiem tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) złożą oświadczenie o przystąpieniu w ciągu max. 2 (dwóch) godzin do skutecznej reakcji firmy na zdarzenia i sytuacje awaryjne związane z zielenią na terenie Gminy Michałowice. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.9, 4)zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5) potwierdzenie posiadania uprawnień do pielęgnacji drzew przez firmę lub zatrudnionego przez nią pracownika (stosowny dyplom lub zaświadczenie). 6) kopię obowiązujących umów z kompostownią 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach prac o podobnym do niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowym o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. brutto każde, wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających, że prace zostały wykonane z należytą starannością. 8) Wykaz kadry kierowniczej odpowiedzialnej za realizację zamówienia wraz z załączonymi kopiami dyplomów i uprawnień do wykonywania czynności określonych niniejszym zamówieniem 9)oświadczenie o przystąpieniu w ciągu max. 2 (dwóch) godzin do skutecznej reakcji firmy na zdarzenia i sytuacje awaryjne związane z zielenią na terenie Gminy Michałowice.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach