Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzenia na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6 i 7.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzenia na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6 i 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług polegających na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych i sopli lodowych z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe oraz wywóz zrzuconego śniegu i sopli. 2. Lokalizację budynków określa: - Wykaz adresowy budynków stanowiący złącznik nr 7 do SIWZ. 3. Powierzchnia przewidziana do odśnieżania: - powierzchnia dachów płaskich: 6000 m2 - powierzchnia dachów skośnych: 9000 m2 - długość krawędzi dachów: 12 000 m - ilość śniegu i sopli do wywozu: 100 m3 4. Sposób realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane w ilości uzależnionej od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2) Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zleceń jednostkowych (wzór zlecenia jednostkowego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), zlecanych za pomocą poczty elektronicznej e-mail i/lub telefonicznie, w obiektach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. 3) Zamawiający zgłosi Wykonawcy każdorazową potrzebę wykonania usługi telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Zgłoszenie takie każdorazowo potwierdzone będzie poprzez wystawienie pisemnego zlecenia podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zaakceptowanego przez Kierownika Administracji. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w zakresie przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty umowy (np. zmniejszenie ilości odśnieżenia przy równoczesnym zwiększeniu ilości usuwania nawisów i sopli). 5) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wyrządzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również szkody w zakresie uszkodzeń połaci dachowych i zobowiązuje się je naprawić w terminie 14 dni od daty przekazania informacji w tej sprawie przez Zamawiającego. W przypadku nie dokonania naprawy w tym terminie, Zamawiający może dokonać naprawy na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 2) rozpoczęcia świadczenia usługi niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin, 3) zabezpieczenia i oznakowania terenu wokół obiektu oraz zapewnienia kontroli bezpieczeństwa wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia w celu uniknięcia nieszczęśliwych wypadków osób oraz uszkodzenia mienia, 4) wykonywania poszczególnych czynności usługi zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, według cennika i w terminie gwarantowanym w ofercie złożonej Zamawiającemu w trakcie prowadzonego postępowania, 5) po każdorazowym wykonaniu odśnieżenia i odlodzenia budynków usunięcia śniegu i lodu z chodników, przejść, parkingów i dojazdów oraz zgromadzenia ich w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, 6) po zakończonych czynnościach, o których mowa w pkt. 5) usunięcia oznakowania i zabezpieczenia terenu wokół obiektów odśnieżanych i oczyszczanych z lodu,7) przestrzegania wszelkich wymaganych prawem przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa osób i mienia związanych z czynnościami objętymi przedmiotem zamówienia, 8) uzyskania potwierdzenia ilości wykonanych usług od kierownika Administracji oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 9) każdorazowego zapewnienia we własnym zakresie siły roboczej wraz ze środkami technicznymi potrzebnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, 10) złożenia oświadczenia, że pracownicy, którzy będą brać udział w realizacji usług, mają do tego wszystkie wymagane uprawnienia, w tym uprawnienia do pracy na wysokości, 11) uwzględniania w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 12) podania w ofercie danych teleadresowych, na które składane będą zlecenia jednostkowe, określone w §8 i §11 wzoru umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 13) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania usług oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania usług. 6. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Rozliczenie miesięczne nastąpi, w oparciu o faktycznie wykonane ilości w danym miesiącu i ceny jednostkowe ujęte w ofercie. 3) Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie zleceń jednostkowych zgodnie z §1 pkt. 6 wzoru umowy. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy. 4) Wykonawca na podstawie zleceń zrealizowanych w danym miesiącu, podpisanych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zaakceptowanych przez Kierownika Administracji zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, zakres prowadzonych prac oraz wartość prac na dany budynek. Wzór miesięcznego zestawienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 5) Miesięczne zestawienie wraz ze zleceniami, o których mowa w ust. 3, podpisane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez kierownika Administracji Nieruchomości stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 6) Należność Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatna na podstawie faktur VAT, w terminie do 21 dni od daty złożenia faktury wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową, stanowiącą podstawę do zapłaty. Zamawiający zapłaci za fakturę przelewem ze swojego konta na konto wskazane przez Wykonawcę. 7) Zamawiający zastrzega sobie odpowiednie wydłużenie terminu płatności w razie niezłożenia faktur w sposób i w terminach opisanych w pkt 6) w razie związanego z tym braku środków na wypłatę wynagrodzenia. 8) Za datę dokonania płatności strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego kwotą płatności. 9) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 2.700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dysponowanie sprzętem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach