Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzeni na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5,6,7.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzeni na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5,6,7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzenia na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1,5,6,7. 2. Lokalizację budynków określa wykaz adresowy budynków stanowiący Złącznik nr 8 do SIWZ. 3. Powierzchnia przewidziana do odśnieżania: 1) powierzchnia dachów płaskich: 6000 m2 2) powierzchnia dachów skośnych: 9000 m2 3) długość krawędzi dachów: 12 000 m 4) ilość śniegu i sopli do wywozu: 100 m3 4. Sposób realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane w ilości uzależnionej od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2) Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie zleceń jednostkowych. 3) Zamawiający zgłosi Wykonawcy każdorazową potrzebę wykonania usługi telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Zgłoszenie takie każdorazowo potwierdzone będzie poprzez wystawienie pisemnego zlecenia podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zaakceptowanego przez Kierownika Administracji. 4) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac (np. zmniejszenie ilości odśnieżenia przy równoczesnym zwiększeniu ilości usuwania nawisów i sopli) do wysokości kwoty umowy. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również szkody w zakresie uszkodzeń połaci dachowych i zobowiązuje się je naprawić w terminie 14 dni od daty przekazania informacji w tej sprawie przez Zamawiającego. W przypadku nie dokonania naprawy w tym terminie, Zamawiający może dokonać naprawy na koszt Wykonawcy bez konieczności uzyskania orzeczenia sądu. 6) Ustalenie strefy zrzutu, nagromadzonego śniegu, z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe będzie każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego/Kierownika Administracji/Administratora/Dozorcę. 7) Odbiór wykonanych prac będzie następować przez Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez Wykonawcę zakończenia zleconych mu prac. 5. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Rozliczenie miesięczne nastąpi, w oparciu o faktycznie wykonane ilości w danym miesiącu i ceny jednostkowe ujęte w ofercie. 3) Wykonawca na podstawie zleceń zrealizowanych w danym miesiącu, podpisanych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zaakceptowanych przez Kierownika Administracji zobowiązany jest wykonać miesięczne zestawienie, zawierające m.in. adres budynku, zakres prowadzonych prac oraz wartość prac na dany budynek. 4) Miesięczne zestawienie wraz ze zleceniami podpisane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzone przez kierownika Administracji Nieruchomości stanowią dokumentację rozliczeniową i są podstawą do wystawienia faktury VAT. 5) Wykonawca do 5-go dnia następnego miesiąca zobowiązany jest do złożenia prawidłowo sporządzonej dokumentacji rozliczeniowej, o której mowa w ust. 4 celem sprawdzenia i akceptacji przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sprawdza dokumentację rozliczeniową o której mowa w ust. 3 sporządzoną przez Wykonawcę w terminie 5 dni od dnia złożenia dokumentacji rozliczeniowej przez Wykonawcę ale nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca. 7) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 15-go następnego miesiąca faktur wraz z prawidłowo sporządzoną i zaakceptowaną dokumentacją rozliczeniową. Ceny jednostkowe netto na fakturach muszą być zaokrąglone w taki sposób, aby ich wartość nie przekraczała cen jednostkowych brutto z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 2.500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach