Przetargi.pl
Roboty porządkowe na terenie Gminy Michałowice w roku 2010 Nr sprawy: ZP.3402-3402-92/09

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty porządkowe na terenie Gminy Michałowice w roku 2010 Nr sprawy: ZP.3402-3402-92/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowych na terenie Gminy Michałowice, polegających na: Opróżnianiu koszy ulicznych - wybranie z kosza odpadów w worku, założenie nowego worka, sprzątnięcie i zamiecenie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 9:00. Opróżnianiu koszy na psie odchody - wybranie z kosza odpadów w worku, założenie nowego worka, sprzątnięcie i zamiecenie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 9:00. Zbiórce, wywozie i utylizacji odpadów Grabieniu, zbiórce, wywozie i utylizacji suchych liści - w okresie jesiennym w zależności od potrzeb min. raz na dwa tygodnie. Zbiórce, wywozie i utylizacji suchych liści - w okresie jesiennym w zależności od potrzeb min. raz na dwa tygodnie. Zamiataniu przykrawęzników i chodnika - zebranie wszelkiej ziemi, piasku etc. znajdującego się przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników, w tabelach podano łączną długość krawężnika przeznaczoną do sprzątnięcia (np. jeżeli ulica ma 100 m długości w tabeli podano 200 mb krawężnika, ulice należy zamiatać obustronnie). Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zgłoszenia. Czyszczeniu tablic ogłoszeniowych - oczyszczenie całej tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, zamiecenie wszelkich odpadów wokół tablicy, zawsze w pierwszą środę miesiąca. Sprzątaniu ulic z odpadów - systematyczne sprzątnięcie z ulic luźnych odpadów, gałęzi; pozostawionych worków z odpadami, liśćmi. W każdy pierwszy poniedziałek miesiąca odbiór od mieszkańców odpadów wielkogabarytowych, odpadów RTV i AGD z pod wskazanych adresów na terenie Gminy (ok. 30 m3 miesięcznie). (Harmonogram wywozu w roku 2010: 4.01; 1.02; 1.03; 12.04; 10.05; 7.06; 5.07; 2.08; 6.09; 4.10; 8.11; 6.12). Po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice należy sprzątnąć w dniu następnym tereny publiczne, na których odbyła się impreza. W przypadku, gdy na wyznaczony dzień sprzątania przypadają święta, prace należy wykonać w dzień poprzedzający. Szacunkowo: Ilość opróżnianych koszy w skali roku: 44370 szt. Ilość koszy na psie odchody: 3060 szt. Ilość odpadów przeznaczonych do zebrania, wywiezienia i utylizacji 1080 m3 Ilość zgrabionych, zebranych i zutylizowanych suchych liści 1200 m3 Ilość zebranych, wywiezionych i zutylizowanych liści (bez grabienia) 300 m3 Ilość chodników do oczyszczenia 3 razy w roku 48455 m2= 149 160 m3 Długość krawężników do oczyszczenia 3 razy w roku 92 402 mb= 286566 mb Ilość tablic ogłoszeniowych 12 razy w roku 23 tablice= 276 szt. Ilość odpadów wielkogabarytowych oraz RTV i AGD wraz z ich utylizacją 360 m3 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w załączniku nr 5 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.000,00 zł., słownie: sześć tysięcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ oraz dołączy następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej od ostatniej zmiany potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert/ b) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz art. 24 ust. 1 pkt 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. d) posiadają ważną umowę z kompostownią i składowiskiem odpadów, e) posiadają zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, f) posiadają zezwolenie właściwego starosty na transportu odpadów komunalnych; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ oraz dołączy następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach prac o podobnym do niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowym o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł. brutto każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi że prace zostały wykonane z należytą starannością. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej od ostatniej zmiany potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert/ 3) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz art. 24 ust. 1 pkt 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. 5) kopię obowiązujących umów z kompostownią i składowiskiem odpadów. 6) kopia zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, 7) kopie zezwolenia właściwego starosty na transport odpadów komunalnych. 8) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach prac o podobnym do niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowym o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł. brutto każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi że prace zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach