Przetargi.pl
BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA STACJI WYKONAWCY

Prokuratura Okręgowa w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. J. Malczewskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3680700 do 05 , fax. 048 3680752
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Radomiu
    ul. J. Malczewskiego 7 7
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3680700 do 05, fax. 048 3680752
    REGON: 00056967400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa - Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BEZGOTÓWKOWE TANKOWANIE BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA STACJI WYKONAWCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej na stacji Wykonawcy. 2.Zamówienie obejmuje dostawę benzyny bezołowiowej 95 (wg PN-EN 228:1999) w łącznej ilości 10 780 litrów Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących następujące obszary: Przysucha ,Grójec,Kozienice,Szydłowiec,Lipsko,Zwoleń,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a) posiadają stację paliw w miejscowości, której dotyczy dany zakres częściowy objęty ofertą. b) Stacja paliw Wykonawcy musi być objęta systemem bezgotówkowych rozliczeń umożliwiających zakupy paliwa najlepiej przy użyciu nieodpłatnie wydanych Kart Paliwowych. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonana będzie w oparciu o zasadę spełnia- nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz stacji paliwowych - załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz . Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową sporządzoną na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; 3)Tylko w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach