Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznej, usuwanie awarii, pełnienie dyżurów podczas konferencji prasowych, wernisaży i imprez organizowanych przez Zamawiającego oraz oświetlanie wystaw czasowych organizowanych w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8275854 , fax. 022 8277886
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8275854, fax. 022 8277886
    REGON: 00027594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznej, usuwanie awarii, pełnienie dyżurów podczas konferencji prasowych, wernisaży i imprez organizowanych przez Zamawiającego oraz oświetlanie wystaw czasowych organizowanych w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest zamówieniem mieszanym, obejmującym roboty budowlane oraz usługi. Do udzielenia zamówienia stosuje się zgodnie z art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przepisy dotyczące usług, gdyż wartościowy udział usług w zamówieniu jest większy niż robót budowlanych. A. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1. konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznej oraz usuwanie awarii w Gmachu Galerii Zachęta: 1.1. W zakresie konserwacji jest wykonywanie następujących czynności: 1.1.1. Utrzymanie w stałej sprawności instalacji elektrycznej , 1.1.2. Codzienna obecność w gmachu konserwatora instalacji elektrycznej w (2 godz. dziennie) - dot. poniedziałku - piątku 1.1.3. Codzienny obchód pomieszczeń Galerii Zachęta -dot. poniedziałku- piątku sprawdzający stan instalacji 1.1.4. Przegląd rozdzielnic i tablic elektrycznych raz w miesiącu 1.1.5. Próby układu SZR raz w miesiącu 1.1.6. Nadzór nad automatyką węzła cieplnego z uwzględnieniem kontroli parametrów ciepła dostarczanego, 1.1.7. Raz w tygodniu sprawdzanie stabilności ustalonych parametrów, 1.1.8. Raz w miesiącu kontrola pracy zaworów, czujników, nastawników, programatorów i regulatorów oraz urządzeń łączeniowych i zabezpieczających, 1.1.9. Raz w miesiącu -ostatniego dnia każdego miesiąca - spotkanie konserwatorów instalacji elektrycznej i przedstawiciela Zachęty podsumowujące efekty prac w zakresie objętym umową. Protokół ze spotkania stanowić będzie podstawę do rozliczeń oraz załącznik do faktury. 1.1.10. Materiały eksploatacyjne -np. źródła światła, kontakty itp.- niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarczać będzie Zamawiający. 1.2. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do ich usuwania po spisaniu protokołu konieczności i zlecenia przez Zamawiającego wykonania prac; 1.2.1 czas reakcji na zgłoszoną awarię ustala się na 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii do przyjazdu do siedziby Zachęty. 1.2.2 Usunięcie awarii nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 1.2.3 W przypadku niemożności usunięcia awarii w w.w terminie Wykonawca powiadomi Zamawiającego o sposobie i czasie rozwiązania problemu. 2. pełnienie dyżuru elektryka podczas konferencji prasowych, wernisaży i imprez organizowanych przez Zamawiającego. Średnią liczbę dyżurów w skali roku szacuje się na 40 pobytów - przyjmuje się, że jeden dyżur trwa 4 godziny. O konieczności zapewnienia dyżuru, Zamawiający będzie powiadamiać Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. 3. oświetlanie wystaw czasowych na salach wystawowych w Zachęcie - prace realizowane na podstawie zleceń częściowych Zamawiającego w następującym zakresie: 1) oświetlanie wystaw tj. montażu lamp, reflektorów i systemów oświetleniowych na potrzeby wystaw w galerii Zachęta w Warszawie 2) montażu oprzyrządowania do zakładanego oświetlenia, 3) podłączania urządzeń elektrycznych: sprzętu audio-video oraz instalacji do wystaw, 4) montażu oświetlenia w zabudowie wykonanej do celów ekspozycji, 5) wymiany źródeł światła w oprawach oświetleniowych na świetlikach, w salach wystawowych, przed budynkiem Zachęty w zakresie zgodnym z projektem oświetlenia poszczególnych wystaw. 6) materiały konieczne do wykonania oświetlenia wystaw zapewnia Wykonawca 3.1. Zamawiający każdorazowo określi szczegółowy zakres prac do wykonania dla potrzeb danej wystawy wraz z terminem ich wykonania, co do dnia i godziny. 3.2. Zamawiający wymaga dochowania 2 godzinnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię oświetlenia wystawy, licząc od momentu zgłoszenia awarii do przyjazdu do siedziby Zachęty. Usunięcie awarii nastąpi niezwłocznie. 3.3. Oświetlanie wystaw czasowych na salach wystawowych w Zachęcie (realizowane na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego zgodnie z planem wystaw, rozliczane bodzie kosztorysem powykonawczym wg składników cenotwórczych wskazanych przez Wykonawcę w składanej ofercie, Wielkość zamówienia poniżej 206 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r Nr 223, poz. 1655, ze zm), tj : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykazanie, że Wykonawca wykonał co najmniej 4 zamówienia o podobnym zakresie i wartości, z tego co najmniej dwa dotyczące konserwacji urządzeń i sieci elektrycznych na kwotę co najmniej 30 000,- zł brutto każde, oraz co najmniej dwa zamówienia dotyczące oświetlenia wystaw w obiektach zabytkowych o wartości co najmniej 20 000,- zł brutto każde, w tym wykonanie jednego oświetlenia wystawy sztuki współczesnej, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (Zamawiający uzna za oddzielne zamówienia także wznowienie umów zawartych z jednym Zamawiającym) . 3. *dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r w sprawie zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 89 poz. 828), a także przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności, w tym 1 osobą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych . Specyfika działalności Narodowej Galerii Sztuki Zachęta sprawia, że Wykonawca będzie działał niejednokrotnie pod presją czasu przy bezwzględnym zachowaniu terminu otwarcia wystawy. Wymaga się zatem dyspozycyjności pracowników i dysponowanie pracownikami w liczbie zapewniającej wykonywanie koniecznych prac przy oświetlaniu wystaw niejednokrotnie w godzinach wieczornych, nocnych, a także w soboty, niedziele i święta. Powyższy wymóg jest uzasadniony częstą zmianą koncepcji wystaw przez poszczególnych artystów. * jeśli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez wykazanie że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł. 5. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp); Do potwierdzenia oświadczeniem Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1. - 5. na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 składanego wraz z ofertą, oraz na podstawie pozostałych dokumentów wymienionych poniżej potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnia na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. oświadczenia do postępowania o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale III.2)pkt. 3. Specyfika działalności Narodowej Galerii Sztuki Zachęta sprawia, że Wykonawca będzie działał niejednokrotnie pod presją czasu przy bezwzględnym zachowaniu terminu otwarcia wystawy. Wymaga się zatem dyspozycyjności pracowników i dysponowanie pracownikami w liczbie zapewniającej wykonywanie koniecznych prac przy oświetlaniu wystaw niejednokrotnie w godzinach wieczornych, nocnych, a także w soboty, niedziele i święta. Powyższy wymóg jest uzasadniony częstą zmianą koncepcji wystaw przez poszczególnych artystów. 4. świadectw kwalifikacyjnych dla osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznej 5. decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych dla osoby przewidzianej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego . 6. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 4 zamówienia o podobnym zakresie i wartości, z tego co najmniej dwa dotyczące konserwacji urządzeń i sieci elektrycznych na kwotę co najmniej 30 000,- zł brutto każde, oraz co najmniej dwa zamówienia dotyczące oświetlenia wystaw w obiektach zabytkowych o wartości co najmniej 20 000,- zł brutto każde, w tym wykonanie jednego oświetlenia wystawy sztuki współczesnej, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (Zamawiający uzna za oddzielne zamówienia także wznowienie umów zawartych z jednym Zamawiającym) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 8. Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- PLN. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wykonawców wymienione w Rozdziale III.2)pkt. 1 oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale albo w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zapisami właściwego dla wykonawcy rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach