Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2 2
05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7222207 w. 242
REGON: 00053060800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placu zabaw dla dzieci przy Szkole Podstawowej w Święcicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci na terenie Szkoły Podstawowej w Święcicach przy ulicy Poznańskiej 541, które obejmuje: - wykonanie placu zabaw dla dzieci w wieku 6-11 lat, o pow. około 240 m? wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń, - dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw i jego uruchomienie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu do użytkowania gotowego obiektu wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji. 2.Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składa się:- program funkcjonalno - użytkowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy tj:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1.Oferta. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych.W przypadku osobistego występowania wykonawcy lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający, nie wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa rodzajowego lub wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4. i pkt. 8.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum,- oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów,- wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1. litera b SIWZ. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. c) karta indywidualna - życiorys techniczny kierownika robót desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części: Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz urządzeń sportowo rekreacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie placów zabaw w lokalizacjach: - ul. Kopernika, - ul. Warszawska, - ul. Wiosenna, - Plac zabaw - Wspólnota mieszkaniowa Gwarek, ul. Armii Krajowej, - ul. Błotna / Sosnowa, - Ośrodek Sportu i Rekreacji Huragan w Wołominie, ul. Korsaka 4, - Skwer Reja, - Park Wodiczki, ul. Moniuszki / Legionów, - ul. Partyzantów, - Plac zabaw - os. Niepodległości / ul. Reja.
Dodano: 2016-06-14 - MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH MIEJSKICH W MARKACH
Dodano: 2015-11-03 - Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie placów zabaw
Dodano: 2015-08-05 - Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Pogórzu
Dodano: 2015-07-21 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw dla DW KORMORAN Oddział WDW JURATA-SOPOT Nr postępowania: DW/O/JS/PZP/J-A9/2015
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw dla DW KORMORAN: DW/O/JS/PZP/J-9/2015
Dodano: 2015-05-11