Przetargi.pl
KONSERWACJA SYSTEMU OŚWIETLENIA ULICZNEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2010 ROKU DO 31 GRUDNIA 2010 ROKU.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 2672100 , fax. (041) 2672110
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 2672100, fax. (041) 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA SYSTEMU OŚWIETLENIA ULICZNEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2010 ROKU DO 31 GRUDNIA 2010 ROKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemu oświetlenia ulicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2010 roku Liczba punktów świetlnych będących przedmiotem zamówienia wynosi : 5 069 szt., w tym: punktów świetlnych zmodernizowanych: 4 877 szt., punktów niezmodernizowanych: 192 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniać muszą warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., a w szczególności: przedłożą minimum jedną referencję w zakresie konserwacji oświetlenia zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat, dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną brygadą do pracy pod napięciem, należy dołączyć stosowne uprawnienia, udokumentują dysponowanie podnośnikiem montażowym, tzw. zwyżką, dysponują całodobowym punktem przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia ulicznego, zaopatrzonym w środki łączności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagana minimum 1 referencja w zakresie konserwacji oświetlenia. 3. wykaz sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, przewidzianego do wykonywania zamówienia, z podaniem rodzaju, ilości i danych technicznych . Wymagane posiadanie podnośnika montażowego, tzw. zwyżki, ewentualnie pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dotyczy to zwłaszcza podnośnika montażowego. 4. oświadczenie o dysponowaniu całodobowym punktem przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach oświetlenia ulicznego, z podaniem środków łączności i opisem sposobu przyjmowania i załatwiania interwencji, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane minimum - jedna brygada do pracy pod napięciem, należy dołączyć stosowne uprawnienia,ewentualne pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, dotyczy to zwłaszcza brygady z uprawnieniami do pracy pod napięciem, 6. oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach