Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Piekoszów na kwotę 3.101.349,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu

Gmina Piekoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 66A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3061008 , fax. 041 3062193
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
    ul. Częstochowska 66A 66A
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3061008, fax. 041 3062193
    REGON: 29101059900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Piekoszów na kwotę 3.101.349,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Piekoszów na kwotę 3.101.349,00zł. /słownie: trzy miliony sto jeden tysięcy trzysta czterdzieści dziewięć złotych/ z przeznaczeniem na pokrycie deficytu.
    Spłata kredytu nastąpi w 48 miesięcznych ratach począwszy od dnia 31.01.2012r. w następujących wysokościach:
    Rok 2012 - 600.000,00zł.
    Rok 2013 - 660.000,00zł.
    Rok 2014 - 1.200.000,00zł.
    Rok 2015 - 641.349,00zł.
    Harmonogram spłat rat kredytu, stanowi załącznik nr 1 do siwz.
    Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
    Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Gminy Piekoszów.
    Rozpoczęcie spłaty kredytu: 31.01.2012r.; zakończenie spłaty: 31.12.2015r.
    Odsetki naliczane w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca.
    Formą zabezpieczenia kredytu jest weksel in blanco wraz deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy Prawo Bankowe z dn. 29.08.1997r.
    Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i spłaty kredytu.
    Dokładna data uruchomienia kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem. Kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia 31.12.2009r.
    Oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku w okresie obowiązywania umowy. ( w celu ułatwienia porównania ofert w zakresie oprocentowania proszę podać stawkę WIBOR 1M na dzień 25.11.2009r. (tj. 3,52) oraz oddzielnie marżę banku)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji:
    a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b). aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez bank państwowy, do oferty należy załączyć statut banku oraz odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie aktualny skład zarządu banku i sposób jego reprezentacji.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    c). zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r Nr 72, poz. 665 z późn. zmianami).
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być złożone z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
    Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
    3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt: 2a-2c i 3 siwz.
    6. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt: 1, 4 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach