Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 Wojskowej Komendy Uzupełnień Bielsk Podlaski ul. Dubiażyńska 2

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 39 , fax. 85 749 88 61
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 39, fax. 85 749 88 61
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 Wojskowej Komendy Uzupełnień Bielsk Podlaski ul. Dubiażyńska 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku Nr 2 Wojskowej Komendy Uzupełnień Bielsk Podlaski u. Dubiażyńska 2 Budynek Nr 2 Wojskowej Komendy Uzupełnień Bielsk Podlaski jest budynkiem parterowym niepodpiwniczonym, murowanym z cegły ceramicznej, o dachu dwuspadowym, krytym papą na lepiku. Stolarka okienna z PCV, stolarka drzwiowa stalowa i częściowo drewniana, Podłogi pomieszczeń biurowych z mozaiki drewnianej, w korytarzach i pomieszczeniach sanitarnych płytki ceramiczne. Tynki ścian i sufitów cementowo - wapienne malowane farbami emulsyjnymi, w części ściany obite panelami oraz boazerią drewnianą. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, odgromową, wodociągowo - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, teletechniczną i wentylację grawitacyjną. PKOB 1220 1.1. Wykaz robót - naprawa powierzchni ścian i okładzin ściennych - naprawa posadzek - naprawa powierzchni sufitów - rozbiórka i uzupełnienie uszkodzonych murów - rozbiórka wyłączonego z eksploatacji przewodu wentylacyjnego w garażu. - wymiana zniszczonych podokienników - wymiana zniszczonej stolarki drzwiowej wewnętrznej - wyrównanie i konserwacja posadzki - uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach mokrych - naprawa instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą zniszczonych elementów osprzętu. - naprawa instalacji c.o. z wymianą wyeksploatowanych grzejników - naprawa instalacji elektrycznej z wymianą wyeksploatowanego osprzętu i przewodów. Warunki wykonywania robót przez Wykonawcę: wykonywanie robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, przestrzeganie podczas realizacji robót przepisów bhp, prowadzenie dokumentów budowy zgodnie z ustawą prawo budowlane, prowadzenie właściwej ochrony przeciwpożarowej zgodnie z przepisami, znajomość przepisów związanych z prowadzonymi robotami i w pełni ich przestrzeganie, zgłaszanie robót zanikających i ulegających zakryciu, uporządkowanie placu budowy i przyległego terenu, rozliczenia wykonywanych robót i materiałów z demontażu, materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg. rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) należy przekazać do magazynu Sekcji Obsług Infrastruktury Hajnówka. Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają zostać wywiezione z terenu budowy. Koszty z tym związane poniesie Wykonawca. przygotowanie obiektu do przekazania, wykonanie do dnia odbioru i przedstawienie inwestorowi kompletu dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa budowlanego, dokonanie rozliczenia z użytkownikiem za zużyte media, realizacja robót - 5 dni roboczych w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 17.30, brak możliwości pracy w innych godzinach, na zakończenie dnia pracy w pomieszczeniach konserwowanych otwory okienne i drzwiowe muszą być zabezpieczone przed wejściem osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych). 1.1.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w post. 11/PN/2014 Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 2 Wojskowej Komendy uzupełnień Bielsk Podlaski ul. Dubiażyńska 2. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 2.1.1. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2.1.2. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach