Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 22

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty budowlanej w zakresie konserwacji pomieszczeń w budynku nr 15 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22: 2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót: przygotowanie powierzchni sufitów i ścian do malowania (zeskrobanie odstającej farby, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian przez poszpachlowanie nierówności, zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą), malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni sufitów, malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie powierzchni ścian, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii, jednokrotne malowanie farbami olejnymi powierzchni metalowych pełnych, jednokrotne malowanie farba olejną grzejników rurowo-żebrowych, jednokrotne malowanie farba olejną rur stalowych do fi-50 mm do fi-100mm i do fi-200mm, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, malowanie farbą olejna drobnych elementów metalowych (zawory c.o., skrzynki rozdzielcze, drzwiczki), wymienienie na nowe 2 szt. drzwi wewnętrznych płytowych pełnych, wymienienie zniszczonej posadzki z wykładziny PCV na nową w pomieszczeniu kierownika warsztatu i kierownika PSO, po uprzednim wyrównaniu posadzki cementowej, naprawa posadzek zaprawą samopoziomującą w pomieszczeniach hali głównej, hali maszyn, pomieszczeniu obsługi codziennej), namalowanie farba do betonu pasów bezpieczeństwa przy kanałach naprawczych, naprawa kanałów wewnętrznych (oczyszczenie powierzchni ścian szczotkami stalowymi, zaimpregnowanie powierzchni oczyszczonej, wykonanie wyprawy ścian wyprawą tynkarską, pomalowanie powierzchni farbą chlorokauczukową dwukrotnie), wyłożenie posadzki w kanałach płytkami 30x30 cm, antypoślizgowymi z kamieni sztucznych po uprzednim przygotowaniu podłoża, wykonanie wymiany instalacji, osprzętu i opraw oświetlenia w kanałach naprawczych - 5 szt. kanałów, wykonanie wymiany instalacji zasilającej gniazd 24V w 5 kanałach naprawczych, zamontowanie w pomieszczeniu hali głównej transformatora bezpieczeństwa w instalacji 24V, obsadzenie przy kanałach naprawczych zabezpieczeń z rur stalowych pomalowanych na kolory ostrzegawcze, wykonanie wykucia z posadzce cementowej i drodze betonowej pod wykonanie wykopu dla ułożenia rur kanalizacyjnych z PVC, wykonanie kanalizacji z rur PVC fi-160mm na podsypce grub. 15 cm z piasku z podłączeniem do studzienki kanalizacyjnej, zasypanie wykopu i ponowne zabetonowanie drogi i posadzki w pomieszczeniu, wyłożenie ścian łazienki płytkami glazurowanymi 20x25cm układanymi na zaprawie klejowej po uprzednim przygotowaniu powierzchni ścian, wyłożenie posadzki cementowej w łazience płytkami glazurowanymi układanymi na zaprawie klejowej po uprzednim przygotowaniu posadzki cementowej pod ułożenie płytek, wykonanie instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych fi 15 mm do podłączenia ustępu, pisuaru, kabiny natryskowej, umywalki, zamontowanie urządzeń sanitarnych: ustępu typu kompakt, kabiny natryskowej wraz z brodzikiem z akrylu o wym. 90x90 cm, pisuaru porcelanowego, umywalki fajansowej, baterii umywalkowej, baterii natryskowej, baterii pisuarowej, zamontowanie elektrycznego podgrzewacza wody o pojemności 80 litrów z uprzednim wykonaniem zasilania elektrycznego do podłączenia grzałki, wymiana 2 szt. opraw oświetleniowych w łazience na oprawy jarzeniowe 2x40W z kloszem, wymiana 2 szt. drzwi wewnętrznych w łazience na nowe łazienkowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załącznik nr 9 oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par. 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8) 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/30/2014, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach