Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń nr 21 do 24 w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń nr 21 do 24 w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji pomieszczeń nr 21 do 24 w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty ogólnobudowlane: a) Pomieszczenie nr 21: - wymiana istniejących drzwi drewnianych na dwuskrzydłowe drzwi drewniane, pełne, z ościeżnicą drewnianą, z kompletem okuć, zamkiem wpuszczanym klasy B, o rysunku, obrysie i wymiarach jak istniejące, z obróbką osadzania, - przygotowanie powierzchni ścian poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie i wyrównanie powierzchni, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian pomieszczenia, b) Pomieszczenie nr 22: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie i wyrównanie powierzchni, - oczyszczenie cokolików pomieszczenia przez zmycie i zeskrobanie starej farby, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną sufitu i ścian pomieszczenia, - demontaż istniejącej posadzki z wykładziny rulonowej pcv, oczyszczenie podłoża z ewentualnym uzupełnieniem i wyrównaniem, ułożenie wykładziny technicznej nie rozprzestrzeniającej ładunków elektrycznych z wywinięciem wykładziny na cokoliki pomieszczenia, - wykonanie połączeń wykładziny poprzez zgrzewanie złączeń, c) Korytarz przy pomieszczeniu 22: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie i wyrównanie powierzchni, - oczyszczenie cokolików pomieszczenia przez zmycie i zeskrobanie starej farby, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną sufitu i ścian pomieszczenia, - przygotowanie powierzchni lamperii, dwukrotne malowanie lamperii z jednokrotnym szpachlowaniem, - podkucie istniejącej posadzki lastriko pod drzwiami z korytarza do innych pomieszczeń mające na celu umożliwienie prawidłowego otwierania i zamykania drzwi bez regulacji wysokości skrzydeł drzwiowych, - ułożenie wykładziny pcv na istniejącej posadzce lastriko z wywinięciem na cokolik korytarza, - oczyszczenie i malowanie grzejnika i jego orurowania farbą olejną, - wymiana istniejących drzwi na drzwi aluminiowe, z ciepłego aluminium, szklone, jednoskrzydłowe, o wymiarach jak istniejące, z kompletem okuć, zamkiem wpuszczanym klasy B, o rysunku jak istniejące drzwi do pomieszczenia technicznego po prawej stronie przedsionka, z obróbką osadzania, d) Pomieszczenie 23 i 24: - rozbiórka wewnętrznych ścianek działowych wraz z osadzonymi w nich przyborami sanitarnymi, - demontaż istniejącego rurarzu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - wykucie z muru rury instalacyjnej z wykuciem otworu w ścianie, zamurowaniem i otynkowaniem od strony korytarza przy pomieszczeniu 22 po demontażu rury, - poszerzenie otworu drzwiowego do przedsionka (wejście główne) z osadzeniem nadproża z 2T stalowego, owinięciem siatką Rabitza, oszpałdowaniem cegła pełną, - osadzenie drzwi 90 z ciepłego aluminium w poszerzonym otworze z obróbką osadzania, szklonych, jednoskrzydłowych, z kompletem okuć, zamkiem wpuszczanym klasy B, o rysunku jak istniejące drzwi do pomieszczenia technicznego po prawej stronie przedsionka, - likwidacja przejścia do sali szkoleniowej z wykuciem ościeżnicy, zamurowaniem otworu oraz wykonaniem tynku kat. III od strony sali szkoleniowej, - wykucie istniejącej ościeżnicy na korytarz przy pomieszczeniu 22, osadzenie drzwi 90 jedno skrzydłowych, drewnianych, z ościeżnicą drewnianą z obróbką osadzania oraz przymurowaniem ściany do ościeżnicy i wykonaniem tynku od strony korytarza, - demontaż istniejących zestawów grzejników, oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą ftalowa, - odbicie tynków ścian i sufitu do surowego muru, - rozbiórka istniejącej posadzki wraz z warstwami konstrukcyjnymi posadzki (do poziomu stropu podpiwniczenia), - wypoziomowanie płaszczyzny stropu z ustaleniem jego najniższego i najwyższego poziomu oraz wysokości w stosunku do poziomu przedsionka, - ustalenie grubości warstw konstrukcyjnych posadzki panelowej z dopuszczeniem wykonania wejścia do pomieszczenia z przedsionka bez progu, - wykonanie warstw konstrukcyjnych posadzki: warstwa wyrównująca powierzchnię istniejącego stropu podpiwniczenia pod izolację, izolacji termicznej i akustycznej z styropianu podposadzkowego, izolacji z folii izolacyjnej układanej na sucho z wywinięciem na ściany pomieszczenia, podkładu betonowego, warstw wyrównujących i wygładzających, - wykonanie posadzki z paneli podłogowych, - rozplanowanie elementów konstrukcji sufity podwieszonego, wypoziomowanie przy zachowaniu minimalnego prześwitu pomiędzy sufitem a stropem wielkości 20 cm, - wykonanie ostatecznego montażu i ułożenia sufitu podwieszonego, - wykonanie tynku kat. III na suficie, ścianach i ościeżach wnęk podokiennych, - wykonanie obudowy pionu kanalizacyjnego z ścianki o konstrukcji z kształtowników zimno giętych ocynkowanych z obłożeniem jednostronnym płytami gipsowo-kartonowymi, - dwukrotne malowanie sufitu i ścian oraz obudowy pionu kanalizacyjnego (płyty gipsowo-kartonowe) farbą emulsyjną, - ponowny montaż zestawów grzejników z montażem kompletu zaworów grzejnikowych i niezbędnych akcesoriów, próbą szczelności i płukaniem, e) Przedsionki i korytarze klatek schodowych: - zerwanie posadzek lastrykowych wraz z cokolikami oraz obłożeniem schodów, - wypoziomowanie płaszczyzny podłoża przedsionków i korytarzy z ustaleniem najniższych i najwyższych poziomów oraz wysokości w stosunku do poziomu posadzek klatek schodowych w poziomie parteru, - zagruntowanie podłoża, wyrównanie, wypoziomowanie i przygotowanie pod wykonanie okładziny z płytek gres 30x30 cm, na kleju, posadzek, korytarzy i schodów, - uzupełnienie tynków w miejscu zerwanego cokolika lastrykowego, - wykonanie cokolika wysokości 15 cm z płytek gres układanych na kleju, - zerwanie istniejącej wyprawy z tynku ozdobnego w bocznym lewym przedsionku oraz wyługowanie farby olejnej z lamperii w bocznym prawym przedsionku, - wykonanie tynku kat. III na bruzdach przewodami elektrycznymi, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie, wyrównanie i zagruntowanie powierzchni, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów przedsionków i korytarzy farbą emulsyjną, - wykonanie systemowej cienkowarstwowej wyprawy z dekoracyjnego wewnętrznego tynku mozaikowego, lamperii, w przedsionkach i korytarzach, z gruntowaniem i przygotowaniem powierzchni zgodnie z przyjętą technologią, - dwukrotne malowanie rur i grzejników w przedsionkach i korytarzach z oczyszczeniem, - wymiana istniejących drzwi drewnianych do pomieszczenia nr 20 na dwuskrzydłowe drzwi drewniane, pełne, z ościeżnicą drewnianą, z kompletem okuć, zamkiem wpuszczanym klasy B, o rysunku, obrysie i wymiarach jak istniejące, z obróbką osadzania, - wymiana istniejących drzwi drewnianych do pomieszczeń nr 5 oraz 6 na jednoskrzydłowe drzwi drewniane, pełne, z ościeżnicą drewnianą, z kompletem okuć, zamkiem wpuszczanym klasy B, o rysunku, obrysie i wymiarach jak istniejące, z obróbką osadzania, f) Klatki schodowe: - robotami objęte są klatki: boczna lewa oraz środkowa, klatka boczna prawa - wyłącznie wymiana okna w poziomie II piętra, - wykonanie tynku kat. III na bruzdach przewodami elektrycznymi klatki bocznej lewej, - zerwanie posadzek lastrykowych wraz z cokolikami oraz obłożeniem schodów w poziomie parteru środkowej klatki, - wypoziomowanie płaszczyzny podłoża w poziomie parteru środkowej klatki z ustaleniem najniższych i najwyższych poziomów oraz wysokości w stosunku do poziomu posadzek przedsionków i korytarzy, - zagruntowanie podłoża, wyrównanie, wypoziomowanie i przygotowanie pod wykonanie okładziny z płytek gres 30x30 cm, na kleju, posadzki i schodów w poziomie parteru środkowej klatki, - zerwanie cokolika lastrykowego, obłożenia biegów schodowych, płyt międzybiegowych i podestowych płytkami, zerwanie części podłoża pod zerwanymi płytkami stopni schodowych, tynków podstopnic, boków biegów schodowych (dusza) klatki schodowej środkowej, - uzupełnienie tynków w miejscu zerwanego cokolika lastrykowego oraz na bokach biegów schodowych środkowej klatki schodowej, - wyrównanie, poziomowanie, przygotowanie podłoża pod obłożenie płytkami gres schodów klatki środkowej z zagruntowaniem oraz ustaleniem wymiarów schodów zgodnie z warunkami technicznymi, - obłożenie stopni schodowych płytkami gres 30x30 cm, układanymi na klej, przy zastosowaniu systemu płytek do okładzin schodów, - wykonanie cokolika wysokości 15 cm z płytek gres układanych na kleju, - wyługowanie farby olejnej z lamperii w klatce środkowej, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie, wyrównanie i zagruntowanie powierzchni w klatkach schodowych oraz płaszczyzn bocznych biegów schodowych klatki bocznej, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów klatek schodowych oraz płaszczyzn bocznych biegów schodowych klatki bocznej farbą emulsyjną, - wykonanie systemowej cienkowarstwowej wyprawy z dekoracyjnego wewnętrznego tynku mozaikowego, lamperii klatki środkowej, z gruntowaniem i przygotowaniem powierzchni zgodnie z przyjętą technologią, - dwukrotne malowanie, z jednokrotnym szpachlowaniem, farbą olejną lamperii, cokolika, podstopnic, oraz wewnętrznych, bocznych płaszczyzn biegów schodowych (w duszy) bocznej, lewej, klatki schodowej, - dwukrotne malowanie farbą olejną rur i grzejników oraz parapetów okiennych klatek schodowych z oczyszczeniem, przeszpachlowaniem powierzchni, - wymiana okna w poziomie II piętra wszystkich klatek schodowych z obróbką osadzania, - wymiana istniejącej balustrady środkowej klatki schodowej na balustradę z stali chromoniklowej o wysokości co najmniej 1,10 m, - oczyszczenie, miniowanie i dwukrotne malowanie balustrady stalowej bocznej lewej klatki schodowej, g) Pomieszczenie 210: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu poprzez zmycie i zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie i wyrównanie powierzchni, - wymiana kratek wentylacyjnych na stalowe, lakierowane, z żaluzjami, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian pomieszczenia, - zdemontowanie istniejących listew przypodłogowych, ułożenie wykładziny dywanopodobnej na istniejącym parkiecie, - częściowa rozbiórka istniejącego sufitu podwieszonego z płytek 60-60 cm dla wykonania ścianki z płyt gipsowo-kartonowych z odtworzeniem po wykonaniu ścianki i ewentualnym wykonaniem niezbędnych przeróbek, - wykonanie systemowej ścianki z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczym ruszcie metalowym, jednowarstwowej, z obustronnym pokryciem, otworami nawiewnymi szerokości min. 50 cm nad podłogą oraz pod sufitem, z uszczelnieniem akustycznym, konstrukcja rusztu w miejscu otworu drzwiowego wzmocniona kształtownikami ościeżnicowymi oraz uwzględniająca otwory nawiewne, - dwukrotne malowanie płyt gipsowo-kartonowych, od strony pomieszczenia, farbą emulsyjną, - zamontowanie drewnianych drzwi przesuwnych w ściance gips kartonowej, - wyłożenie wewnętrznych powierzchni ścianki gips-karton oraz ścian pomieszczenia w obrysie ścianki płytkami dźwiękochłonnymi piramidki trudno zapalne, h) Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót: - wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, - zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów zagospodarowania terenu wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, - przekazanie elementów stalowych i z metali kolorowych w formie złomu do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie wraz z uzgodnieniem jego ilości z inspektorem nadzoru oraz magazynierem SOI i podpisaniem protokołu przekazania, - wywiezienie z placu budowy oraz utylizacja pozostałych materiałów z rozbiórek i demontaży, odpadów budowlanych, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych, pomieszczeń budynku Nr 1 z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót remontowych i renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód, - splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru, 2) Roboty elektryczne: a) Instalacja elektryczna pom. 23 i 24 b1 - Demontaż instalacji elektrycznej podtynkowej i natynkowej. - Montaż systemu korytek stalowych perforowanych ocynkowanych na wspornikach ścienno-sufitowych w przestrzeni między sufitem pomieszczenia a sufitem podwieszanym - Mechaniczne wykucie wnęki pod rozdzielnię pomocniczą TP-23, wycięcie bruzd pod przewody układane w ścianach, wycięcie otworów pod puszki połączeniowe i montażowe, wykucie otworów pod montaż zestawów gniazd. - Układanie przewodów zasilających zestawy gniazd jednofazowych i przewodów zasilających instalacje oświetleniową. Trasa : rozdzielnia TP-23 - korytka kablowe - instalacja podtynkowa - zestawy gniazd i łączniki świecznikowe - Ułożenie WLZ 5 x 10mm2 z rozdzielni T-3 do rozdzielni TP-23, prefabrykacja i montaż rozdzielni TP-23, montaż zabezpieczenia nadprądowego WLZ w rozdzielni T-3 - Montaż osprzętu instalacyjnego - łączniki świecznikowe wraz z puszkami, montaż zestawów gniazd jednofazowych podtynkowych 3 x 16A 230V we wspólnej obudowie. - Montaż w suficie podwieszanym opraw świetlówkowych 4 x 18W z rastrem polerowanym, IP20 - Pomiary elektryczne wykonanej instalacji zasilającej gniazda i oprawy oświetleniowej; b) Wymiana rozdzielni T3, rozbudowa rozdzielni o dodatkowe pola zasilające pomieszczenia nr 22 serwerownia, 23 sala szkoleniowa, 25 pomieszczenie dyżurne, wymiana wewnętrznych linii zasilających rozdzielnie pomocnicze pomieszczeń nr 22 TS i nr 25 TP25. Wykonanie i montaż rozdzielni pomocniczych TS i T25, wymiana osprzętu łączeniowego, linii zasilających, opraw oświetleniowych na korytarzu i klatce schodowej. - Powiększenie wnęki pod montaż nowej rozdzielni T-3, wykonanie przebić i przepustów w ścianach, wykonanie bruzd pod rury ochronne DVR dla WLZ i dla rur karbowanych niepalnych o średnicy 22-26mm, wykonanie ślepych otworów w ścianach pod puszki łączeniowe, osprzęt łączeniowy i gniazda wtykowe jednofazowe, - Prefabrykacja i montaż rozdzielnicy T-3, podtynkowej, modułowej, stalowej, wielkość 5 rzędów x 24moduły, z drzwiami stalowymi pełnymi, zamkiem patentowym, szyny nośne TH-35, szyny PE i N, - Rozdzielnice pomocnicze, modułowe, dla pomieszczeń: - dyżurnych RWT pomieszczenia od nr 25 do nr 31, oznaczenie rozdzielnicy TP-25 - potrzeb własnych pomieszczenia od nr 1 do nr 4, pom.nr 22, oznaczenie rozdzielnicy TS, - Układanie WLZ do rozdzielni TP-25 i TS. Układanie przewodów jednożyłowych izolowanych typ LgY 450/750V 10mm2 lub H07V2-K 450/750V 10mm2 w rurach DVR 50, - Układanie przewodów kabelkowych typu YdY żo 450/750V 3 x 2,5mm2 zasilających gniazda wtykowe w korytarzu i na klatce schodowej i przewodów kabelkowych typ YdY 450/750V 4 x 1,5mm2 zasilających obwody oświetleniowe w korytarzu i na klatce schodowej, oraz zasilanie oprawy zewnętrznej, - Montaż osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym 3h, korytarz i klatka schodowa, - Pomiary odbiorcze. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11) oraz Rysunkach Technicznych (Załącznik nr 12). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/12/2016, NIP [Wykonawcy])

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach