Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń, malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń, malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne malowanie elewacji, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja węzłów sanitarnych w budynkach nr 2, 3, 11 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Wysoka Głogowska. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Budynek Nr 2 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - malowanie lamperii olejnej w korytarzu, przedsionku i pomieszczeniu gospodarczym, - malowanie rur instalacji c.o., - wymiana płytek wypełniających sufit podwieszony w pomieszczeniu nr 7 z konserwacją konstrukcji nośnej sufitu, przygotowaniu powierzchni sufitu i ścian powyżej sufitu podwieszonego z malowaniem farbą wapienną, - likwidacja zawilgocenia w pom. 9, z odbiciem uszkodzonego tynku, przeprowadzeniem oczyszczenia i gruntowania ściany środkiem p. pleśniowym i p. grzybowym, wykonaniem nowego tynku, - wymiana drewnianych drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wejściowych z przedsionka do korytarza na drzwi aluminiowe, z ciepłego aluminium, - malowanie stolarki wewnętrznej, drzwiowej (drzwi korytarzowe oraz naświetla), z podmalowaniem i naprawą drobnych uszkodzeń drzwi w WC i drzwi wewnętrznych pomieszczeń, - wymiana kratek wentylacyjnych, - wymiana cokolika z płytek w korytarzu, przedsionku oraz pomieszczeniu przy magazynie, - malowanie krat okiennych, - poprawa drobnych uszkodzeń wyprawy elewacji, - wymiana uszkodzonych drzwi przesuwnych do kabiny prysznicowej, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. Budynek Nr 3 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - malowanie lamperii olejnej w pomieszczeniach budynku, - malowanie rur instalacji c.o., - malowanie krat okiennych, - demontaż boazerii w sali wykładowej, naprawa tynku, malowanie ścian farbą emulsyjną, - demontaż wewnętrznej kraty w pomieszczeniu sali wykładowej, - wymiana okien drewnianych na okna pcv wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana drzwi drewnianych wewnętrznych (poza pomieszczeniami biurowymi), na drzwi drewniane z ościeżnicą drewnianą i drzwi stalowe oraz obicie blachą powlekaną drzwi do magazynków, - wymiana drewnianych drzwi wejściowych do budynku na drzwi aluminiowe, z ciepłego aluminium (poza wejściem do pomieszczeń biurowych), - montaż, w wskazanych w przedmiarze drzwiach, zamków bębenkowych, wzmocnionych, atestowanych, klasy C, - wymiana istniejących posadzek z wykładzin pcv na posadzki z pcv, posadzki z płytek gres z wykonaniem nowej izolacji pod posadzkowej wraz z nowym podłożem i izolacją z folii w płynie, - likwidacja lamperii z farby olejnej oraz boazerii drewnianej (WC i pom. gospodarcze) z wykonaniem okładzin ścian z płytek, - konserwacja węzłów sanitarnych z wykonaniem zasilania elektrycznych podgrzewaczy wody, - przygotowanie powierzchni ścian elewacji do malowania, - dwukrotne malowanie ścian elewacji, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, malowanie okapów, wymiana zniszczonych obróbek blacharskich, - rozbiórka istniejących schodów betonowych i wykonie nowych schodów z kostki betonowej, szarej, w obramowaniu dolnego stopnia z obrzeży betonowych kolorowych (preferowany kolor czerwony), górnego stopnia z palisady betonowej (kolorystyka jak obrzeża) okrągłej, 12 cm, lub kwadratowej o boku 12 cm i min. długości 50 cm, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. Budynek Nr 11 - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - malowanie stolarki drewnianej, wewnętrznej, - montaż sufitu podwieszonego w sali odpoczynku, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. Uwagi - uzyskany z rozbiórek gruz i odpady (np. demontaż stolarki) jak również odpady powstałe przy przygotowaniu powierzchni do robót malarskich, napraw i uzupełnień tynków, Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt, - zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jako złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/99/2015, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach