Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenie ulicznego na terenie gminy Ostróda w latach 2010 - 2012

Wójt Gminy Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 676 07 00 , fax. 089 676 07 90
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ostróda
    ul. Jana III Sobieskiego 1 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 676 07 00, fax. 089 676 07 90
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenie ulicznego na terenie gminy Ostróda w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje bieżącą konserwację i utrzymanie 1400 punktów świetlnych w 50 miejscowościach na terenie Gminy Ostróda (odległość od miasta Ostróda do najdalszej miejscowości wynosi 30km) w tym: a) Bieżące dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń oświetlenia ulicznego celem wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oraz aktów wandalizmu. b) Naprawę uszkodzonych sterowników, styków, połączeń przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, itp. c) Wymianę uszkodzonych: elementów lamp (dławiki, oprawki), zegarów, bezpieczników, styczników, żarówek (żarówki marki Philips typu SON-T plus 70 W), przekaźników zmierzchowych, itp. elementów oświetlenia ulicznego d) Konserwację szafek kablowych i oświetleniowych. e) Sprawdzanie układów zapłonowych opraw. f) Sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej. g) Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej. h) Ustawianie i regulację przekaźników zmierzchowych. Usługa dotyczy oświetlenia ulicznego zainstalowanego zarówno na urządzeniach Zakładu Energetycznego jak również Zamawiającego. Wykonawca zapewni swoją dyspozycyjność i gotowość przez całą dobę. Przystąpienie Wykonawcy do usuwania zaistniałych awarii nastąpi w ciągu 24-ch godzin od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego lub stwierdzenia awarii przez Wykonawce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w wysokości 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ) w terminie do dnia 23 grudnia 2009 roku do godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem (konserwacja oświetlenia ulicznego lub drogowego obejmująca co najmniej 1000 punktów świetnych) i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; musi wskazać osobę odpowiedzialną z jego ramienia za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, którą to osobą dysponuje lub będzie dysponował; wskazana osoba musi posiadać aktualne kwalifikacje do dozoru (grupa 1 pkt. 2,3,10) nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z paragrafem 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.); musi wskazać co najmniej jedną osobę, której zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia, którą to osobą dysponuje lub będzie dysponował; wskazana osoba musi posiadać aktualne kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV ( grupa 1 pkt. 2,3,10) , zgodnie z paragrafem 5 ust 1 pkt 1 Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.); musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności podnośnikiem hydraulicznym. c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności : musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,- PLN. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z póżn. zm.). - Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz. - Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach