Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa z wniesieniem artykułów chemicznych ogólnego stosowania specjalistycznych oraz papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyn

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Knosały 3/5 3/5
    10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
    REGON: 00444786700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa z wniesieniem artykułów chemicznych ogólnego stosowania specjalistycznych oraz papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa z wniesieniem artykułów chemicznych ogólnego stosowania specjalistycznych oraz papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyn. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z późn zm. ) :1.osiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie nr 1 i 2 -o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 ustawy p.z.p i o niewykluczeniu z postępowania art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Referencje potwierdzające, należyte zrealizowanie co najmniej 2 zamówień na dostawy artykułów chemicznych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w niniejszym postępowaniu - wykonane w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego:1.Formularz oferty. 2. Upoważnienie - jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 4.Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 5. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. 6. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i zbadanie wg zasady : spełnia / nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym w aspekcie aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Referencje potwierdzające, należyte zrealizowanie co najmniej 2 zamówień na dostawy artykułów chemicznych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w niniejszym postępowaniu - wykonane w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 6.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia 7.Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 8.Upoważnienie - jeżeli dotyczy 9.Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 10.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach