Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.

Gmina Biała Piska ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4241350, 4241363 , fax. 87 4241351
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
    Plac Adama Mickiewicza 25 25
    12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4241350, 4241363, fax. 87 4241351
    REGON: 79067149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r. I. Zakres konserwacji obejmuje: 1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym polegające na : 1) wykonywaniu min. raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii (wykaz ilości opraw oświetlenia ulicznego i parkowego stanowi załącznik nr 10); 2) wykonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego i parkowego oraz punktów pomiarowo - rozliczeniowych min. raz na kwartał, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który wykonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywaniu informacji faxem lub pocztą na adres Zamawiającego w terminie do 7 dni od zakończenia kwartału. 3) naprawie uszkodzonych: - styków, - połączeń, - przewodów w oprawach i w słupach od oprawy do wnęki bezpiecznikowej, - wnęk bezpiecznikowych, - końcówek kabli itp., 4) wymianie na koszt Wykonawcy uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego oraz parkowego, a w szczególności: - bezpieczników, główek bezpieczników, podstaw do bezpieczników, - styczników, - fotorezystorów, - źródeł światła (wymiana winna odbywać się w okresie załączonego oświetlenia - godziny wieczorne lub wczesno ranne), - przekaźników zmierzchowych, - opraw, - wysięgników, - przewodów na tablicach oświetleniowych, - kondensatorów w oprawach świetlnych, - dławików w oprawach oświetleniowych, - wkładek topikowych we wnękach bezpiecznikowych na słupach, - kloszy, - kabli linii oświetleniowych stanowiących własność Gminy, - zamknięć (drzwiczek) słupowych, - opasek zabezpieczających, - zegarów sterujących, 5) czyszczeniu opraw łącznie z kloszami oraz wnęk słupów oświetleniowych; 6) konserwacji szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych; 7) lokalizacji oraz awaryjnej naprawie uszkodzeń napowietrznej lub kablowej sieci oświetleniowej; 8) sprawdzaniu układów zapłonowych opraw; 9) poprawianiu opasek słupowych; 10) przestawianiu stref czasowych zegarów sterujących w obwodach oświetlenia; 11) pomiarze: - rezystancji, izolacji kabli, - napięć i obciążeń, 12) sprawdzania stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego; 13) zabezpieczaniu zagrożeń powstałych na skutek kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia oświetleniowego - dwuosobowego zespołu wyposażonego w specjalistyczny sprzęt; 14) usuwanie wszelkich czynników grożących uszkodzeniem lub awarią urządzeń oświetleniowych. 2. Wymiana wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne, które dostarczy Zamawiający na podstawie kwartalnych protokołów oględzin w liczbie nieprzekraczającej połowy punktów świetlnych znajdujących się na terenie Gminy Biała Piska, w okresie obowiązywania umowy. 3. Usuwanie skutków działania wandali tj. uzupełnianie na koszt Wykonawcy brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlania ulicznego i parkowego w okresie obowiązywania umowy. Koszt zakupu materiałów zniszczonego lub brakującego elementu pokrywa Zamawiający. 4. Zawieszenie i zdjęcie w terminie określonym przez zamawiającego elementów dekoracji świątecznych na terenie Gminy Biała Piska: 1) na słupach oświetleniowych w ilości nie przekraczającej 200 szt. w miejscowościach: Biała Piska, Drygały, Bemowo Piskie, Kowalewo, Kumielsk, Skarżyn, Świdry Kościelne; 2) przed Urzędem Miejskim w Białej Piskiej, ul. Pl. Adama Mickiewicza (dekoracja choinek). 5. Montaż w okresie wiosennym i demontaż w okresie jesiennym 3 szt. fontann pływających na stawie w Białej Piskiej. 6. Montaż zakupionych przez Zamawiającego zegarów sterujących -astronomicznych na terenie miasta i gminy w miarę potrzeb; 7. Konserwacja nowo wybudowanych punktów świetlnych w trakcie trwania umowy w ilości do 200 szt. 8. Wykonywanie przycinki konarów i gałęzi drzew w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym w pobliżu opraw oświetleniowych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia. 9. Pokrycie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za szkody związane z wadliwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego lub wyrządzone w związku z wykonywaniem prac wchodzących w zakres usługi, wskutek ich niewłaściwego wykonania lub zaniechania wykonania. II. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1) zapewnienie całodobowego systemu przyjmowania informacji w sprawach funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego; 2) uiszczanie opłat wg aktualnej Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok w ramach realizacji umowy tj; Świadczenia usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r. 3) dokonywanie zgłoszeń w Posterunkach Energetycznych dotyczących wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w celu powiadomienia odbiorców, z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w sposób określony w § 42 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623); 4) organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia; 5) dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulic i dróg zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin, o którym mowa w dziale I ust. 1 pkt 2 w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu z oględzin; 6) włączanie i wyłączanie oświetlenia ulic i dróg, sterowanego za pomocą zegarów sterujących, zgodnie z /Programem czasu świecenia oświetlenia ulicznego/; 7) uzyskanie wszelkich uzgodnień lub decyzji w związku z zajęciem pasa drogowego lub innych terenów przyległych w celu wykonywania naprawy urządzeń oświetlenia. Wszelkie koszty ponoszone w związku z powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach