Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz

Gmina Skalbmierz ogłasza przetarg

  • Adres: 28-530 Skalbmierz, ul. Kościuszki 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3529085 , fax. 041 3529085 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skalbmierz
    ul. Kościuszki 1 1
    28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3529085, fax. 041 3529085 w. 232
    REGON: 29100986300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skalbmierz.eobip.pl www.skalbmierz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Skalbmierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ilość punktów na ternie miasta i gminy - 1350 w tym: 1328 punkty - oświetlenie uliczne 22 punkty - oświetlenie wydzielone - parkowe (własność Gminy) w tym pojedyncze - 14 szt., podwójne - 8 szt. b) zakres robót związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia obejmuje następujące prace: wymiana niesprawnych źródeł światła,wymiana skorodowanych opraw, nie nadających się do dalszej eksploatacji w ilości 10 szt, wymiana i naprawa uszkodzonych elementów opraw, regulacja położenia opraw i źródeł światła, czyszczenie opraw i czyszczenie kloszy oświetlenia wydzielonego, wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, wymiana uszkodzonych bezpieczników i wkładek bezpiecznikowych, regulacja zegarów sterowniczych, wymiana niesprawnych urządzeń sterowniczych, konserwacja skrzynek sterowniczych, uzupełnianie opisów, usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, wymiana zużytych zacisków, konserwacja skrzynek i sterowania oświetlenia wydzielonego, konserwacja i wymiana uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych oraz przewodów w słupach oświetlenia wydzielonego, poprawa (prostowanie) słupów oświetlenia wydzielonego, wycinka gałęzi w okolicach punktów świetlnych, pomiary eksploatacyjne ( rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), inne prace związane z prawidłowym działaniem oświetlenia, c) okresowe kontrole stanu oświetlenia prowadzone wspólnie z Zamawiającym w porze oświetlenia nie rzadziej niż raz na rok d) całodobowa dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi. Konserwacja obejmuje oświetlenie stanowiące własność PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. Rejonowy Zakład Energetyczny Miechów (należy zapoznać się z załączonymi (Zasadami współpracy) z ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o.) oraz oświetlenie (wydzielone) stanowiące własność Gminy Skalbmierz. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce świadczenia usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oceny terenu prac poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie czego złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymienione w punkcie 6.2 SIWZ dokumenty. Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem stosownych dokumentów potwierdzających, że osoby wskazane w zał. nr 6 Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003r. nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) w zakresie: dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzenia oświetlenia drogowego; eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji czynności związane z zabezpieczaniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego - posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN); 4.polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;5.Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z zał. Nr 3 (wymagany m.in. - minimum 1 samochód ze zwyżką oraz 1 samochód techniczny)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skalbmierz.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach