Przetargi.pl
Całoroczna obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKIA w Kielcach w 2010 roku wraz z wykonaniem automatycznych i ręcznych pomiarów ruchu w punktach pomiarowych przystosowanych do obsługi stacji automatycznego pomiaru ruchu, w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2010 zamówienie Nr 235/2009

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-950 Kielce, ul. I. Paderewskiego 43/45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3457431 , fax. 041 3664804
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
    ul. I. Paderewskiego 43/45 43/45
    25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3457431, fax. 041 3664804
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczna obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKIA w Kielcach w 2010 roku wraz z wykonaniem automatycznych i ręcznych pomiarów ruchu w punktach pomiarowych przystosowanych do obsługi stacji automatycznego pomiaru ruchu, w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2010 zamówienie Nr 235/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całoroczna obsługa stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKIA w Kielcach w 2010 roku wraz z wykonaniem automatycznych i ręcznych pomiarów ruchu w punktach pomiarowych przystosowanych do obsługi stacji automatycznego pomiaru ruchu, w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2010 Zamówienie obejmuje następujące zadania: 1. Obsługę stacji automatycznego pomiaru ruchu drogowego, wyposażonych w liczniki Golden River i RPP-5 , zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Kielcach w 2010 roku, 2. Wykonanie pomiarów automatycznych w punktach pomiarowych typu F w ramach GPR 2010, 3. Wykonanie pomiarów ręcznych w punktach pomiarowych typu F w ramach GPR 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637127103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 PLN (słownie PLN: jeden tysiąc 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1.1 W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1.2 Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1.2.1. Potencjał kadrowy 1). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się wykształceniem odpowiednim do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: a) Kierownik usługi Wymagana liczba osób: - 1 spełniająca następujące wymagania: - posiada wykształcenie minimum średnie 2). Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia pracowników Zamawiającego - dotyczy to wszystkich stanowisk, które Wykonawca jest zobowiązany obsadzić zgodnie ze SIWZ) . 1.2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 zadanie, polegające na wykonaniu pomiaru ruchu drogowego przy użyciu liczników automatycznych i/lub obsłudze automatycznych stacji pomiaru ruchu drogowego. 1.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1.2 powyżej muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt III.2) niniejszego ogłoszenia WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu pkt 1.2, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1.2.1 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ (Potencjał Kadrowy). Wykaz musi zawierać dane, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.1. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia. Do wykazu należy dołączyć kopię świadectwa/dyplomu potwierdzającego posiadanie przez Kandydata, na stanowisko Kierownika Usługi, wykształcenia minimum średniego. *W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 1.2.2 Wykaz wykonanych zadań (Doświadczenie), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią formularza 3.3. SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2.2. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.1.2. i 1.1.3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.3. i 1.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.1.2. i 1.1.3. 1.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt 1.1.1. , które musi zostać złożone w formie oryginału) powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 1.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.1.2. i 1.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt 1.3. i 1.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach