Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
REGON: 23082155200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
konserwacja oświetlenia drogowego w Karpaczu w okresie 3 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlano - elektrycznych polegających na prowadzeniu na terenie miasta Karpacza konserwacji mających na celu utrzymanie w stanie sprawności urządzeń oświetlenia drogowego ulic, placów i parków oraz elementów podświetlenia stanowiącego własność Gminy Karpacz na terenie Miasta Karpacz przez 36 miesięcy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01 marca 2010 r. w zakresie dotyczącym: 1) elementów związanych z ochroną przeciwpożarową opraw (przewody ochronne, uziemienia), 2) osprzętu oraz przewodów zasilających oprawy od linii kablowych, 3) linii kablowych i napowietrznych oświetlenia (słupy, kable, przewody zasilające w linii oświetlenia). 4) Konserwacją i utrzymaniem w stanie sprawności objęte są wszystkie obwody oświetlenia w Karpaczu. Liczba punktów oświetlenia drogowego ulic i placów oraz parków dla celów rozliczeniowych wynosi 1133 oraz 30 szt. szaf oświetleniowych. Szczegółowy wykaz obwodów stanowi załącznik nr A i B. Załącznik będzie aktualizowany w przypadku zmiany liczby punktów. Zmiana ilości nie spowoduje zmiany kwoty jaka Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 oraz zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) w zakresie: 1) dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno - pomiarowych i montażu oświetlenia drogowego - minimum 1 osoba, 2) eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego - posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) - minimum 3 osoby. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na konserwacji oświetlenia ulicznego, na kwotę co najmniej 45.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych beutto) za 1 rok, potwierdzoną dokumentem/ami, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 22 ust. 1 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawca podlega wykluczeniu w przypadku nie wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24, 26 ust. 2a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert. 9. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 10. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, - posiada wiedzę i doświadczenie, - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), e) wykaz wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, f) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja systemu oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka
Dodano: 2016-05-16 - Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-14 - wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Karpacz w latach 2016-2019.
Dodano: 2016-03-04 - Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec.
Dodano: 2016-03-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI PUBLICZNYCH INSTALACJI OŚWIETLENIOWYCH, SERWISU SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA CHOJNOWA, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ CHOJNÓW
Dodano: 2016-02-02 - Konserwacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubań w latach 2016 - 2017
Dodano: 2015-12-08 - Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego ulic, placów, chodników, parków i dróg na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
Dodano: 2015-11-13 - Obsługa, eksploatacja i konserwację oświetlenia gazowego na terenie Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-19 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w 2016 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Konserwacja oświetlenia drogowego w Gminie Siechnice
Dodano: 2015-08-31