Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dzierżawę fotoradaru.

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3126224 , fax. 071 3126229
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1 1
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3126224, fax. 071 3126229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dzierżawę fotoradaru.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dzierżawa jednej sztuki fotoradaru z ważną decyzją zatwierdzenia typu, legalizację pierwotną i legalizację ponowną w wersji przenośnej 2) udostępnienie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Prusicach 3) asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów wg ustalonego przez strony miesięcznego harmonogramu polegającą na: a) dowozie, instalacji oraz wykonaniu technicznych czynności pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego, b) instalacji i deinstalacji fotoradaru przenośnego, c) diagnostyce oraz serwisie w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych, d) przeszkoleniu przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej fotoradaru 4) pomoc informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania polegająca na: a) bieżącej pomocy w zakresie wykorzystywania właściwości dostarczonego oprogramowania, 2. W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi: 1) posiadać decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar o zatwierdzeniu typu, z której wynika że fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi. 2) być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować min. 20.000 zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; 3) posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; 4) rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; 5) wykonywać zdjęcia umożliwiające pełną identyfikację, umieszczać w tle zdjęcia: nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; 6) umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; 7) posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; 8) posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; 9) posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 20-250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; 10) posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -25o C do 60o C; 11) częstotliwość nadajnika od 23 do 25 GHz 12) posiadać przystosowanie do pracy przez całą dobę; 13) posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; 14) posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; 15) posiadać zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636); 16) posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej przy PIT w Warszawie. 3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: 1) wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; 2) program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym; 3) program musi posiadać funkcję automatycznego tworzenia listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów bezpośrednio do SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4) program musi posiadać funkcję automatycznego druku wzorów pism oraz innej korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy oraz innych druków stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; 5) program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowania pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; 6) program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 7) program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia tzw. książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; 8) program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: - listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; - listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; - listy wystawionych mandatów; - listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; - rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); - innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; 9) program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy własnymi siłami. Powierzenie wykonania części przedmiotu umowy innym wykonawcom jest niedopuszczalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) 5. spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6. Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona metodą (Spełnia - Nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty przetargowej. 2 Wypełniony formularz oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną