Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego, parków oraz iluminacji, stanowiących majątek miasta Gniezna

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego, parków oraz iluminacji, stanowiących majątek miasta Gniezna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. konserwację 268 latarń oświetlenia drogowego, b. konserwację 330 latarń stylowych w śródmieściu, c. konserwację 335 latarń w parkach, d. konserwację 94 projektorów oświetlenia iluminacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamówienie nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, - min. 2 pracownikami, którzy posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, - min. 2 pracownikami, którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu; d. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e. dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do prowadzenia konserwacji oświetlenia, w tym między innymi: samochodem dostawczym, żurawiem samochodowym, samochodem z koszem. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót; f. wykonali, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywali w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi (minimum 1), odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 80,0 tys. zł.) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje kierownikiem budowy, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia kierownika budowy o w/w kwalifikacjach; e. aktualne świadectwa kwalifikacyjne (min. 2 pracowników), uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami o w/w kwalifikacjach, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia; f. aktualne zaświadczenia o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym), ważne na dzień otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami o w/w kwalifikacjach, do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu do ich udostępnienia; g. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h. wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zamówienia z wyszczególnieniem nazwy, podstawowych parametrów technicznych oraz rodzaju własności. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia; i. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (minimum 1), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 80,0 tys. zł) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3 do specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach