Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
- Data zamieszczenia: 2015-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
ul. Piłsudskiego 21 21
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
REGON: 41105072900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego stanowiące własność Gminy Rawicz w 2016 roku. Wykonawca będzie zobowiązany również do utrzymania i konserwacji oświetlenia iluminacyjnego rawickiego ratusza i innych obiektów jak również do montażu i demontażu oświetlenia świątecznego o zakresie podanym w załączonym do SIWZ - przedmiarze wraz z kosztorysem zerowym (załącznik nr 9). Wykaz oświetlenia ulicznego stanowiący własność Gminy Rawicz określa załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w trakcie realizacji umowy dokonania zmian w zakresie majątku oświetleniowego (budowa nowych linii oświetleniowych, montażu dodatkowych punktów świetlnych, przekazanie dróg wraz z ich oświetleniem itp.). Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu zapewnienie utrzymania sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego. Wobec tego Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie odpowiedzialny za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych. 2. Przedmiot zamówienia w okresie realizacji zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymiana źródeł światła - 130 szt., 2) wymiana uszkodzonych elementów oprawy - 108 szt., 3) wymiana główki bezpiecznikowej - 10 szt., 4) wymiana przepalonych bezpieczników - 10 szt., 5) wymiana uszkodzonych kloszy i szyb - 1 szt., 6) wymiana podstawy bezpiecznikowej - 1 szt., 7) pionowanie latarni - 1 szt., 8) lokalizacja i naprawa linii kablowej - 100 m, 9) naprawa osprzętu linii napowietrznej - 5 szt., 10) wymiana uszkodzonych opraw - 5 szt., 11) wymiana uszkodzonych przewodów - 1 kpl, w słupach i wysięgnikach ok. 10m 12) regulacja zegara sterującego - 10 szt., 13) naprawa zamknięć wnęk latarni - 10 szt., 14) wymiana tabliczek bezpiecznikowych - 10 szt., 15) wymiana stycznika - 10 szt., 16) mycie kloszy - 1 szt, 17) wymiana zegara sterującego - 5 szt., 18) wymiana słupa - 2 szt., 19) wymiana reflektora - 5 szt, 20) wymiana kabla - 5 m, 21) montaż i demontaż oświetlenia świątecznego ( wg załącznika nr 6 do SIWZ), 22) wymiana reflektora led - 2 szt., 23) inne prace zlecone Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia. Podane wyżej ilości Zamawiający określa jako ilości przewidywalne. 3. Wykonywanie usług związanych z przedmiotem zamówienia ze względu na specyfikę zamówienia (bieżąca konserwacja i usuwanie awarii oświetlenia) będzie zlecane - zgłaszane do Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą elektroniczną, faksową lub drogą telefoniczną na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy, faks, numer telefonu. 4. Usuwanie awarii zagrażających życie i zdrowie Wykonawca usunie w terminie odwrotnym-natychmiastowym, natomiast w pozostałych przypadkach usuwanie awarii w sieci oświetleniowej (licząc od momentu zgłoszenia) : a) w linii kablowej - do 5 dni roboczych, b) w linii napowietrznej - do 5 dni roboczych, c) wymiana przepalonych źródeł światła - do 5 dni roboczych, d) inne zgłoszone usługi - do 5 dni roboczych, 5. Wszelkie niezbędne materiały, robociznę, sprzęt oraz odpowiednio wykwalifikowany personel służący do likwidacji powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanych cen. Wobec tego Wykonawca musi powyższe okoliczności uwzględnić przy kalkulacji cen jednostkowych. Skalkulowane przez Wykonawcę ceny muszą zapewniać prawidłowe wykonanie zlecanych prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz warunkami wynikającymi z zapisów zawartych niniejszej SIWZ. Wartość niniejszego zamówienia, obliczona w oparciu o informacje zawarte w niniejszym rozdziale oraz w rozdziale XVI SIWZ, podana przez WYKONAWCĘ w ofercie jest ceną obliczoną w oparciu o przewidywane - szacunkowe zapotrzebowanie na podane wyżej usługi i służy do porównania i oceny złożonych ofert w postępowaniu. Prognozowane ilości ze względu na rodzaj usług mogą w trakcie realizacji ulec zmianie. 6. Rozliczenie za zlecone i wykonane prace będzie się odbywało na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę miesięcznego wykazu prac konserwacyjnych wykonanych w danym okresie rozliczeniowym z podaniem adresu - lokalizacji prac, daty naprawy, rodzaju wykonanych prac itd. oraz cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. 7. Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie również zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny ofertowej do : 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 roku poz. 883 ), faktycznie nowych i posiadających wymagane atesty i certyfikaty; 2) zgłoszenia do odpowiednich służb energetycznych oraz ponoszenia kosztów włączenia i wyłączenia obwodu oraz kosztów dopuszczenia do prac, jak również załatwienie wszelkich niezbędnych uzgodnień i formalności związanych z realizacją zamówienia (na koszt Wykonawcy); 3) prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia; 4) zapewnienia całodobowego dyżuru umożliwiającego zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia na wskazany numer telefonu, pozostałe awarie Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie a następnie potwierdzał pisemnie za pomocą faksu lub drogą elektroniczna w godz. 7.00 - 15.00 ; 5) utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami przez Wykonawcę lub przez inny podmiot posiadający wymagane przepisami zezwolenie, 6) ponoszenie kosztów opłat za zajęcie pasa drogowego dla wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia (jeżeli będzie taka potrzeba); 7) oznakowania terenu podczas wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz ponoszenia kosztów związanych ze zmianą organizacji ruchu; 8) obsługi geodezyjnej podczas realizacji zamówienia ( w razie potrzeby), 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 11) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i odpowiedzialnym za przedmiot zamówienia oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 12) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 13) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 14) udzielenia rękojmi i gwarancji : 12 miesięcy na wymianę źródła światła i naprawę oprawy oraz 24 miesiące na wymianę oprawy i inne usługi, licząc od dnia odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konin
Dodano: 2016-03-24 - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIAN, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN
Dodano: 2016-01-19 - UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2016 ROKU
Dodano: 2015-12-17 - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIAN, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN
Dodano: 2015-12-10 - Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Swarzędz w 2016 roku - stanowiącego własność Gminy Swarzędz
Dodano: 2015-12-09 - Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
Dodano: 2015-12-01 - Bieżące utrzymanie, konserwacja oraz remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska w 2016 r.
Dodano: 2015-11-20 - Wykonywanie prac eksploatacyjno - konserwacyjnych infrastruktury oświetleniowej znajdującej się przy ulicach, drogach oraz innych otwartych terenach publicznych w podziale na 47 części
Dodano: 2015-10-22 - ŚWIADCZENIE USŁUG NAPRAW EKSPLOATACYJNYCH OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY PIŁA
Dodano: 2015-06-08 - UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2015 ROKU
Dodano: 2015-01-08