Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, konserwacja oraz remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska w 2016 r.

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2867700 , fax. 061 2867702
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2867700, fax. 061 2867702
    REGON: 00052578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, konserwacja oraz remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, konserwację i remont oświetlenia ulicznego i miejsc publicznych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska stanowiącego własność zamawiającego. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty rozliczane ryczałtem miesięcznym: a) przegląd punktów świetlnych, b) wymianę niesprawnych źródeł światła zgodnie z rodzajem oprawy, dławików i bezpieczników latarnikowych, c) wymiana uszkodzonych elementów oprawy oświetleniowej, d) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, e) przegląd linii kablowej, f) przegląd linii napowietrznej, g) zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, h) wymianę niesprawnych bezpieczników, i) wymiana główki bezpiecznikowej , j) wymiana podstawy bezpiecznikowej, k) wymiana tabliczek bezpiecznikowych, l) przegląd, konserwacja wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych, ł) konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek konstrukcji wsporczych, m) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia, n) przegląd szafki lub tablicy zasilającej, o) konserwacja szaf oświetleniowych (sterowniczych) uzupełnianie opisów oraz styczników p) czyszczenie i konserwacja wymiana tablic słupowych, q) regulację zegarów sterowniczych, r) montaż muf na uszkodzonych kablach, s) wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających , t) zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i innych aktów wandalizmu, u) kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych, v) naprawa uszkodzonych uziemień, w) ocena stanu technicznego sieci, x) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników, Zamawiający informuje że czasie trwania umowy istnieje możliwość zwiększenia ilość słupów i punktów świetlnych. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług konserwacji również na nowo powstałych słupach oświetleniowych. Zamawiający przewiduje około 60 nowych punktów. Zmiana ilości punktów nie powoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy. 2. Roboty remontowe oświetlenia ulicznego: a) Wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach oraz usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn,. b) Pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej c) Pomiary eksploatacyjne( rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli), d) Wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia, e) Wymiana lub naprawa opraw oświetleniowych f) Wymiana uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych, g) Montaż lub wymiana wysięgników h) Wymiana lamp ledowych od 35-50W Prace wyszczególnione w pkt. 2 wykonywane będą przez Wykonawcę na zlecenie zamawiającego i rozliczane cenami jednostkowymi zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Z wykonanych pomiarów określonych w pkt 2 wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne protokoły badań. 3. Roboty nie ujęte w punkcie 1 i 2, a związane z przedmiotem zamówienia zlecane będą przez zamawiającego i rozliczane kosztorysem powykonawczym wg stawek roboczogodziny zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany również do sprawowania nadzoru technicznego nad pracami związanymi z oświetleniem drogowym. Materiały niezbędne do wykonania prac o których mowa w pkt 3. winny być każdorazowo akceptowane przez zamawiającego a ceny tych materiałów muszą być liczone według cen zakupu udokumentowanych fakturą, jednak nie wyższych niż średnie ceny rynkowe. W przypadku gdy ceny będą wyższe , zamawiający zapłaci do wysokości średniej ceny rynkowej. Ceny sprzętu winny być liczone wg faktycznych kosztów nie wyższych niż średnie ceny rynkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gmina Środa Wielkopolska Spółdzielczy Bank Ludowy 93 9084 0003 2211 0000 5975 0008 z adnotacją: Wadium - przetarg:Bieżące utrzymanie, konserwacja oraz remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska w 2016 r. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. Nr 220 tut. Urzędu. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji wykonawcy na usunięcie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach