Przetargi.pl
wykonanie i dostawa tablic rejestarcyjnych

Starostwo Powiatowe w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2837001 , fax. 061 2829321
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 17 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2837001, fax. 061 2829321
    REGON: 63127612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie i dostawa tablic rejestarcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV 27520000-6) 2. Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 908 z późn. zm), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618) i polską normą PN-S73200. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywne dostarczanie w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: a).tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe 12600 kpl b) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe 450 kpl c) tablice rejestracyjne motocyklowe 1200 szt. d) tablice rejestracyjne motorowerowe 1500 szt. e) tablice rejestracyjne do przyczepy jednorzędowe 1200 szt. f) tablice rejestracyjne do przyczepy dwurzędowe 300 szt g) tablice rejestracyjne tymczasowe samochodowe 100 kpl h) tablice rejestracyjne tymczasowe motocyklowe 50 szt. i) tablice rejestracyjne tymczasowe motorowerowe 25 szt. j) tablice rejestracyjne samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe k) tablice rejestracyjne motocyklowe indywidualne l) tablice rejestracyjne samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe m) tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe n) tablice rejestracyjne tymczasowe badawcze (samochodowe, motocyklowe, motorowerowe) Pozycje od lit. j do lit. n będą zamawiane sukcesywnie według potrzeb. 4. Ilości poszczególnych tablic zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających zapotrzebowaniu. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) tablice muszą być wykonane z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), 2) zamawiane tablice winny być dostarczone do Starostwa Powiatowegow Śremie nieodpłatnym transportem Wykonawcy, 3) Wykonawca winien odebrać tablice przeznaczone do złomowania od Zamawiającego i dokonać ich zniszczenia na własny koszt, 4) reklamowane tablice Wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 5 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego, 5) dostawa tablic do siedziby Zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2012 r. w asortymencie i ilościach kazdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 10 dni od dnia złożenia pisemnego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. posiadają certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie odnośnie zgodności tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi, oraz inne dokumenty uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia (umowa kooperacyjna); 1.3. posiadają zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych. 1.4. udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne. 2. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. 3. Wykonawca, który spełnia przesłanki określone przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Zezwolenia Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, c) Certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach