Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży

Starostwo Powiatowe w Chodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Wiosny Ludów 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2827261 w. 15 , fax. 067 2822469
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chodzieży
    ul. Wiosny Ludów 1 1
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2827261 w. 15, fax. 067 2822469
    REGON: 57079089700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Starostwo@pro.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Chodzieży. Tablice rejestracyjne wykonać należy z foliowanej blachy aluminiowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r Nr 186 poz. 1322 z póź. zm.). Na wykonywane tablice wykonawcy muszą posiadać aktualne certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowe go w Warszawie ( dotyczy wszystkich rodzajów zamawianych tablic)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł, (słownie:osiem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5. W przypadku grupy podmiotów działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B/ W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy - minimum 2 zamówienia, należycie i rzetelnie wykonywane lub wykonane i zakończone, dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 24.08.2006 do 24.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł brutto każda, podając ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączając dokumenty potwierdzające, że dostawy te są wykonywane lub zostały wykonane należycie (referencje) - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wszystkie wskazane osoby muszą dołączyć do wniosku aktualne dokumenty (w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy), potwierdzające wszystkie posiadane kwalifikacje i uprawnienia. C/ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej (Część VI. litery A/,B/C) - od Wykonawców wymagane są jeszcze następujące dokumenty: 1. Aktualne certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie( dotyczy wszystkich rodzajów zamawianych tablic). 2. Referencje. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wypełniony i podpisany na każdej stronie projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5. W przypadku grupy podmiotów działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B/ W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy - minimum 2 zamówienia, należycie i rzetelnie wykonywane lub wykonane i zakończone, dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 24.08.2006 do 24.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł brutto każda, podając ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączając dokumenty potwierdzające, że dostawy te są wykonywane lub zostały wykonane należycie (referencje) - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wszystkie wskazane osoby muszą dołączyć do wniosku aktualne dokumenty (w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy), potwierdzające wszystkie posiadane kwalifikacje i uprawnienia. C/ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej (Część VI. litery A/,B/C) - od Wykonawców wymagane są jeszcze następujące dokumenty: 1. Aktualne certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie( dotyczy wszystkich rodzajów zamawianych tablic). 2. Referencje. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wypełniony i podpisany na każdej stronie projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach