Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg
- Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2752300 , fax. 063 2752116
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
ul. Traugutta 7 7
62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
tel. 063 2752300, fax. 063 2752116
REGON: 00030662100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograinczony na dostawę sondy kardiologicznej do SPZOZ w Słupcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sondy kardiologicznej japońskiej firmy ALOKA kompatybilnej z systemem ultrasonograficznym SSD-3500 oraz 4000. 2.2. Opis sondy: UST - 5299- głowica Phased Array ; obrazowanie harmoniczne (THE-4 pasma). Głowica bardzo wysokiej gęstość obrazowania, o idealnym kształcie wiązki ultradźwiękowej zapewniającym obrazowanie najwyższej rozdzielczości bez artefaktów. Zastosowanie: badania kardiologiczne oraz transkranialne. Zakres częstotliwości pracy: od 1,0 do 5,0 MHz, kąt 90 stopni Na potwierdzenie parametrów oferent musi przedstawić odpowiednie dokumenty producenta - katalog, z instrukcją obsługi w języku polskim, opis oraz kopię certyfikatu CE. Gwarancja 24 miesiące. Zamawiający wymaga również, aby dostarczony sprzęt był w pełni nowy i nieużytkowany wcześniej, np. jako wersja DEMONSTRACYJNA. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, w pełni funkcjonalny oraz gotowy do użycia. Niespełnienie ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie obrotu dotycz. przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.2. 4.2.2Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu tylko urządzenia spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.3. 4.3 Zamawiający wymaga w okresie gwarancji, w ramach oferowanej ceny, co najmniej jednego przeglądu sprzętu w roku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do oferty). 4.2Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć kserokopię zaświadczenia, wydanego przez podmiot uprawniony, potwierdzającego że urządzenie będące przedmiotem dostawy, posiada znak CE wydany zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. a) oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór w załączeniu; b) pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. W przypadku, jeżeli pełnomocnictwo nie jest wystawione w formie aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy za wyjątkiem sytuacji, gdy jest wystawione na tzw. papierze firmowym oraz pieczątkę imienną wystawiającego pełnomocnictwo oraz jego podpis. W przypadku, gdy dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione w umowie spółki lub w odpowiednim rejestrze albo notariusz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń medycznych, w tym aparatu ultrasonograficznego, aparatu ultrasonograficznego (urologicznego), defibrylatora oraz aparatu EKG
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa aparatu usg
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i uruchomienie ultrasonografu okulistycznego dla Oddziału Okulistycznego
Dodano: 2016-07-14 - Zakup aparatu ultrasonograficznego w systemie ratalnym.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup USG Echo kardiologicznego
Dodano: 2016-05-31 - Zakup i dostawa (wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu) aparatu USG do Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego SP SZOZ w Śremie
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa sprzętu medycznego: 2 szt. ultrasonografów
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa aparatu USG zabiegowego na potrzeby Oddziału Urologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa ultrasonografu dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa ultrasonografu do badań położniczo-ginekologicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-11-02