Przetargi.pl
Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Owocowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7289848 , fax. 0-95 7289848
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
    ul. Owocowa 2 2
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7289848, fax. 0-95 7289848
    REGON: 00609282000021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. CZĘŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH Zabiegi konserwacyjne przy sygnalizacji świetlnej dotyczą czynności: a) doraźnych, polegających na przywróceniu normalnego działania urządzenia po zaprzestaniu pracy w okresie jego eksploatacji lub w czasie wypadku drogowego, b) zabezpieczających (profilaktycznych), wykonywanych okresowo, w ustalonych terminach, w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa awarii urządzenia, obejmujących kontrolę i wymianę lub naprawę elementów oraz wymianę grupową źródeł światła (żarówek), c) bieżących, wykonywanych zazwyczaj z zabiegami zabezpieczającymi, w celu stwierdzenia czy urządzenie działa prawidłowo, dotyczących nadzoru długości cykli, zmiany programu sygnalizacji, regulacji ustawienia komory sygnałowej, czystości soczewek, malowania komór i szafek. CZĘŚĆ B - NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej dotyczą czynności: a) Usuwanie skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem. b) Rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem i znaków zmiennej treści do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu. c) Przebudowy urządzenia, całkowitego lub częściowego, po zniszczeniu urządzenia, potrzebie jego modernizacji lub zmian standardu sygnalizacji. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane w dwóch trybach: Kolejność, sposób i termin wykonania powinny być uzgodnione z Zmawiającym. a) Tryb awaryjny - maksymalny czas do rozpoczęcia ich realizacji - 5 godz. od chwili przyjęcia zlecenia, dokonanego przez Zamawiającego przy użyciu faksu. Zlecenie opatrzone będzie adnotacją tryb awaryjny, b) Tryb podstawowy - zamówienia wg potrzeb - czas rozpoczęcia ich realizacji - 24 godz. od przyjęcia zlecenia, dokonanego przez Zamawiającego przy użyciu faksu. c) Wdrożenie trybu awaryjnego może być poprzedzone przez Zamawiającego informacją telefoniczną, dlatego też Wykonawca musi zapewnić całodobowy kontakt z upoważnioną osobą z podaniem numeru telefonu i numerem faksu. Wykonawca oraz cały personel zobowiązani są do dyspozycyjności i gotowości po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach