Gmina Krapkowice ogłasza przetarg
- Adres: 47303 Krapkowice, ul. 3 Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
- Data zamieszczenia: 2018-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
ul. 3 Maja 17
47303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
REGON: 53141309900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego oraz parkowego a także sygnalizacji świetlnych na terenie miasta i gminy Krapkowice oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr I 1. Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta i gminy Krapkowice stanowiącego własność Gminy Krapkowice, obejmującego punkty świetlne określone w załączniku nr 1. 2. Do zakresu prac określonych w punkcie 1 należy: 1) prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego, 2) usuwanie niesprawności punktu świetlnego w terminie max. 72 godzin od momentu otrzymania skutecznego zgłoszenia. Przez skuteczne zgłoszenie Wykonawcy o niesprawności punktu świetlnego należy rozumieć: a) zgłoszenie e-mail:………………………………………………… (adres e-mail Wykonawcy), b) zgłoszenie telefoniczne…………………….……………………… (nr telefonu Wykonawcy). Po usunięciu niesprawności punktu świetlnego Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie drogą elektroniczną na adres e-mail: d.gorski@krapkowice.pl. Powyższa informacja powinna być wysłana w ciągu 48 godzin i zawierać następujące dane: adres, data i godzina usunięcia niesprawności punktu świetlnego, 3) usuwanie w terminie max. 24 godzin od momentu otrzymania skutecznego zgłoszenia przypadków awarii obwodów oświetleniowych, 4) wymiana źródeł światła, uszkodzonych kloszy, dławików, kondensatorów i układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych wraz z myciem kloszy, 5) wymiana oprawek i przewodów, ich połączeń oraz osprzętu w latarniach oraz tabliczek słupowych, 6) wymiana uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach, 7) wymiana podstaw bezpiecznikowych i bezpieczników słupowych, 8) wymiana uszkodzonych zamknięć (drzwiczek słupowych) i metalowych opasek zabezpieczających, 9) wymiana uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym, 10) wymiana uszkodzonych zamknięć skrzynek oświetleniowych, 11) wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w skrzynkach oświetlenia ulicznego, 12) wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w skrzynkach oświetlenia ulicznego lub stacjach, 13) wymiana uszkodzonych styczników w skrzynkach oświetlenia ulicznego; 14) lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej oraz niezwłoczne usuwanie tych uszkodzeń, 15) utrzymywanie na bieżąco w czystości kloszy na słupie parkowym, czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw oświetleniowych, 16) prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji, 17) czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych i utrzymanie ich w stałej czystości, 18) utrzymanie w stałej czystości wnętrz skrzynek oświetleniowych i zapewnienie stałej sprawności znajdujących się w nich urządzeń, 19) dokonywanie napraw i regulacji zegarów astronomicznych, 20) przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, 21) usuwanie awarii polegających na świeceniu się lamp w dzień lub wyłączenie się obwodu zasilającego źródła światła, jak również w przypadku klęsk żywiołowych bądź wypadków drogowych – w trybie natychmiastowym, przy czym czas reakcji od momentu telefonicznego zgłoszenia o awarii nie może być dłuższy niż 3 godziny, 22) likwidacja zagrożeń dla osób trzecich, takich, jak: złamany wysięgnik, zwisająca lampa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki, itp., powstałe na skutek wichury, dewastacji dokonanej przez osoby trzecie, itp., - niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 godzin od momentu skutecznego otrzymania zgłoszenia, 23) prowadzenie kontroli samochodowych i pieszych, raz na miesiąc, oświetlenia ulicznego w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp ulicznych i sporządzanie na tę okoliczność stosownych notatek oraz przedstawianie ich Zamawiającemu na każde żądanie, 24) kwartalne kontrole oświetlenia ulicznego i parkowego przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, 25) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, 26) wymiana i konserwacja słupów, wysięgników i opraw, 27) wymiana urządzeń sterujących, 28) planowane i awaryjne naprawy i wymiany kabli oświetleniowych, 29) planowane i awaryjne naprawy i wymiany innych urządzeń oświetlenia ulicznego, 30) montaż i demontaż dekoracji świątecznej z okazji Świąt Bożego Narodzenia, stanowiącej własność Zamawiającego wraz z podłączeniem zasilania i uruchomieniem, 3. Konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Krapkowice: 1) ul. 3 Maja (sygnalizacja na przejściu dla pieszych w rejonie „Biedronki”), 2) ul. 3 Maja (sygnalizacja na przejściu dla pieszych w rejonie „Tesco”). 4. Do zakresu prac określonych w punkcie 3 należy: 1) utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej, 2) dokonywanie miesięcznych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej, 3) przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych, zagrażającemu bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania skutecznego zgłoszenia. 4) usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, wymiana przycisków dla pieszych w ciągu max. 24 godzin od momentu otrzymania skutecznego zgłoszenia. 5) usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne, 6) wymiana i konserwacja m.in. latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, kabli zasilających i sterujących. Zadanie nr II 1. Wykonanie usług w zakresie konserwacji i naprawy instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy Krapkowice tj.: a) Budynek I Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach (Krapkowice, ul. 3 Maja 17), b) Budynek II Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach (Krapkowice, ul. 3 Maja 21), c) Sala sportowa w Żywocicach (Żywocice, ul. Średnia 48). 2. Poprzez wykonywanie usług w zakresie konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach należy rozumieć wymianę osprzętu instalacyjnego i uszkodzonych elementów instalacji, w tym m.in.: a) wymiana niesprawnych opraw, żarówek, przycisków i wyłączników, b) bieżące przeglądy i konserwacja: głównych tablic rozdzielczych, puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających, zabezpieczeń przelicznikowych wraz z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym, c) wymiana uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, zamknięć itp., d) naprawa uszkodzonych odcinków instalacji z wymianą przewodów na odcinku od miejsca uszkodzenia do najbliższego punktu umożliwiającego podłączenie obwodu, e) drobne naprawy oświetlenia zewnętrznego: wymiana lamp, wyłączników zmierzchowych, przewodów w lampie, zabezpieczeń oraz bezpieczników. 3. Wymagany termin naprawy: max. 24 godziny od skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia drogowego oraz rozdział sieci oświetlenia drogowego.
Dodano: 2023-02-27 - Usługa wykonywania czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola
Dodano: 2022-09-07 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi oświetleniowej, w tym serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego będącego we władaniu Tauron Nowe Technologie, usytuowanych na terenie Gminy Nysa dla ok.3791 punktów świetlnych
Dodano: 2021-02-03 - Świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Głubczyce.
Dodano: 2021-01-29 - Utrzymanie oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Gminy Namysłów na rok 2021
Dodano: 2021-01-27 - Utrzymanie należących do Tauron Nowe Technologie S.A. instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w latach 2021-2022.
Dodano: 2021-01-11 - Serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nysa, będących we władaniu Gminy Nysa – zapewnienie bezpieczeństwa na drogach w 2021 r.
Dodano: 2020-12-09 - Usługa eksploatacyjna sieci i instalacji oświetlenia drogowego będącego majatkiem Miasta Opola
Dodano: 2020-05-08 - Serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nysa, będących własnością Gminy Nysa na 2020 r. – zapewnienie bezpieczeństwa na drogach, placach i miejscach użyteczności publicznej.
Dodano: 2020-03-13 - Utrzymanie konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Praszka
Dodano: 2020-01-13