Przetargi.pl
KONSERWACJA GMINNEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2011-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA GMINNEGO OŚWIETLENIA ULICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego w 2011 roku na terenie miasta i gminy Kostrzyn, będącego własnością i w zarządzie Gminy Kostrzyn. Konserwacja polegać będzie na stałym utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia, w tym: na montażu i wymianie lamp oświetleniowych na różnych typach słupów, i w razie konieczności wymianie różnych typów słupów oświetleniowych oraz dekorowaniu świątecznym. Ilościowy wykaz wszystkich prac został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych rodzajów prac w ciągu trwania realizacji usług i robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres usług/robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót/usług. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. Nr 4 do SIWZ. b) Przedmiarze robót - zał. nr 5 do SIWZ UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie równoważnych produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji usług i robót) zastosowania usług, robót, lub materiałów zamiennych i dodatkowych, w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu). 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia Wymagane terminy realizacji zamówienia : 1. Rozpoczęcie robót: gotowość do świadczenia robót - dwa dni licząc od daty zawarcia umowy. 2. Zakończenie robót: 31.12.2011 r. (możliwość wcześniejszego zakończenia robót w przypadku wyczerpania środków finansowych objętych umową).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, Przetargi Urząd Miejski, Specyfikacja SIWZ zmiany i odpowiedzi, 2010)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach