Przetargi.pl
Konserwacja elewacji budynku, opasek odwadniających, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana drzwi, malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń w budynku nr 1 oraz konserwacja pomieszczeń w budynku nr 18, ul. Lwowska 5, Rzeszów

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja elewacji budynku, opasek odwadniających, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana drzwi, malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń w budynku nr 1 oraz konserwacja pomieszczeń w budynku nr 18, ul. Lwowska 5, Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi konserwacja elewacji budynku, opasek odwadniających, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana drzwi, malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń w budynku nr 1 oraz konserwacja pomieszczeń w budynku nr 18, ul. Lwowska 5, Rzeszów. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru uzgodni kolejność wykonywania prac. Podczas wykonywania robót konserwacyjnych na budynku będą wykonywane następujące roboty: naprawa tynków zewnętrznych elewacji, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej na części ścian, wykonanie tynków nakrapianych elewacji z suchej mieszanki żywiczno-mineralnej na gotowym podkładzie, wykucie w murze otworów fi 150 i obsadzenie kratek wentylacyjnych - 20 szt., malowanie farbami olejnymi 2x krat i balustrad stalowych, malowanie farba olejną 2x siatek metalowych, montaż na zewnątrz budynku kratek wentylacyjnych po uprzednim wykonaniu przewodów wentylacyjnych (zetek) 10 szt., skucie ze stopni schodów płytek terakota, wyłożenie stopni schodów płytkami granitowymi, zamontowanie w posadzce schodów 4 szt wycieraczek do obuwia, naprawa tynków cokołu, wykonanie wykładziny cokołu z płytek 20x10cm na zaprawie klejowej, ułożenie wokół budynku opaski odwadniającej i chodnika przy budynku z kostki brukowej, wymiana pokrycia obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na obróbki z blachy powlekanej, wymiana rynien dachowych z blachy ocynkowanej na rynny z blachy powlekanej, naprawa rur spustowych, malowanie farba olejną rur spustowych, malowanie farba olejna 2x stolarki okiennej, malowanie farbą olejna 2x powierzchni z blachy falistej, wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych na drzwi aluminiowe ciepłe, przeszklone do połowy szkłem przyciemnianym, malowanie po uprzednim przygotowaniu, farbami emulsyjnymi dwukrotne tynków sufitów i ścian, wymiana w części pomieszczeń wykładziny podłogowej PCV układanej na kleju, z ułożeniem na styku posadzki ze ścianami listew profilowanych z tworzywa sztucznego, wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej, wymiana drzwiczek zewnętrznych złącza kablowego i wyłącznika przeciwpożarowego, wykonanie badań instalacji odgromowej, ustawienie i rozbiórka rusztowań zewnętrznych, wywiezienie gruzu z terenu budowy, samochodem samowyładowczym, Budynek Nr 18 wymiana przewodów kabelkowych YDYp 4x2,5mm o przekroju do 2,5 mm2 w rurach instalacyjnych, wymiana rur winidurowych o średnicy 28mm mocowanych do przygotowanego podłoża uchwytami, wymiana odgałęźników bryzgoszczelnych w obudowie z tworzyw sztucznych - 3 odgałęzienia z podłączeniem, wymiana wyłącznika 1 - biegunowego na podłożu z cegły, zamontowanie wentylatora promieniowego o średnicy otworu ssącego do 200 mm z wirnikiem osadzonym na wale silnika - (masa wentylatora do 110 kg), podłączenie przewodów kabelkowych do 2,5 mm2 w powłoce poliwinylowej pod zaciski i śruby, wykonanie badań wymienionej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu, wykonanie i zamontowanie w pomieszczeniu kraty stalowej do wietrzenia pomieszczenia magazynowego oraz kraty do zabezpieczenia otworu wentylacyjnego, Parametry krat: krata do wietrzenia będzie otwierana i ma posiadać ościeżnicę wykonaną z kątownika stalowego gorącowalcowanego równoramiennego o wym. 50x50x6 mm, ponadto obydwie kraty będą posiadały ramy wykonane z kątownika stalowego gorącowalcowanego równoramiennego o wym. 45x45x6 mm. kraty wykonać z pręta stalowego okrągłego fi 12mm - pręty pionowe odstęp w poziomie co 8 cm, pręty poziome wykonane z płaskownika 45 x 6 mm - pręty poziome odstęp w pionie co 24 cm, zawiasy w kratach toczone, zabezpieczone przed możliwością wybicia czopa w przypadku otwierania krat na zewnątrz, uchwyty na zamknięcie na kłódki 2 szt., kraty zamykane będą od zewnątrz, mocowanie krat w ścianie - rozstaw kotw co max. 48cm na poziomych i pionowych krawędziach krat, na głębokość min. 10 cm., kraty pomalowane farbą antykorozyjną i nawierzchniową w kolorze czarnym, zamontowanie w kracie 2 szt. kłódek antywłamaniowych, zamurowanie otworu drzwiowego w pomieszczeniu i otynkowanie zamurowania z obydwu stron, Atesty kłódek Wykonawca przekaże protokołem użytkownikowi w dniu odbioru robót. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9), Przedmiarze Robót (Załącznik nr 10) Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% 6. Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 7. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 9. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 10. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/31/2015, NIP [Wykonawcy]). 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 15.05.2015 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 6. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela - dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania 9. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach