Przetargi.pl
Kompleksowy remont kuchni I etap, {I piętro} w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont kuchni I etap, {I piętro} w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowy remont kuchni I etap, {I piętro} w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2 w Toruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remontu kuchni wraz z zapleczem - etap I {Ipiętro} w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul.Dziewulskiego 2 w Toruniu -pomieszczenia nr 101, nr102, nr103, nr104, nr105. Zadanie obejmuje w szczególności niżej wymieniony zakres robót: 1) roboty budowlane: -wyniesienie sprzętu oraz mebli z remontowanych pomieszczeń, -demontaż stolarki drzwiowej, -skucie istniejącej posadzek z lastryka, rozebranie istniejącego podkładu betonowego, -rozebranie istniejących okładzin na ścianach i sufitach ściennych {płytki, farby, zabudowy}, -wykonanie podkładu betonowego, wyprofilowanie spadków do kratek ściekowych, -wykonanie posadzki cementowej z oraz izolacji poziomych z taśmami i uszczelnieniami systemowymi, -ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych oraz płytek ściennych, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie zabudowy pionów, robót malarskich, -wniesienie i montaż sprzętu oraz mebli, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek, 2)demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wraz z armaturą i osprzętem w pomieszczeniach nr. 101, 102, 103, 105, 106 w zakresie określonym w projekcie budowlanym ; z przejściem nowych przewodów przez strop I piętro/parter i wpięciem do istniejących instalacji na parterze. 3)demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji kanalizacji technologicznej i sanitarnej w pomieszczeniach nr. 101, 102, 103, 105, 106 w zakresie określonym w projekcie budowlanym ; z przejściem nowych przewodów przez strop I piętro/parter i wpięciem do istniejących instalacji na parterze 4)demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji gazowej w zakresie określonym w projekcie budowlanym. 5)dostosowanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w zakresie określonym w projekcie budowlanym. 6)demontaż istniejącej instalacji nawiewno-wywiewnej wentylacji mechanicznej i wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej - układy nawiewno-wywiewne dla pomieszczeń nr 101, 102, 103, 105, 106 w zakresie określonym w projekcie budowlanym. 7)demontaż istniejącej instalacji i wykonanie nowej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach nr. 101, 102, 103, 104, 105, 106 {instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia} wraz z tablicą T-2 {I piętro}i zasilaniem urządzeń wentylacji z tablicy RK {parter} w zakresie określonym w projekcie budowlanym oraz wpięcie obwodów pozostających bez zmian do tablicy T-2. 8)demontaż istniejącego oraz dostawa i montaż nowego wyposażenia technologicznego {I piętro} zgodnie z projektem technologicznym, -8.0 Zmywalnia pozycje od 8.1 - do 8.9 -9.0 Wydawalnia pozycje od 9.1 - do 9.7. -montaż pozostałych istniejących urządzeń. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Pracownia Projektowa ARCHI-TEC; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a)pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium - 70/2015 - Przetarg nieograniczony- Kompleksowy remont kuchni I etap, {I piętro} w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rękojmi w miesiącach nie krócej niż 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach