Przetargi.pl
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie działań realizowanych w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, pn. Mówimy Nie wykluczeniu społecznemu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 68 68 732 , fax. 56 68 68 732
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Parkowa 22 22
    86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 68 68 732, fax. 56 68 68 732
    REGON: 00054704600029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.unislaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie działań realizowanych w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, pn. Mówimy Nie wykluczeniu społecznemu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach projektu systemowego Mówimy Nie wykluczeniu społecznemu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 w zakresie: 1.Kursów zawodowych 2.Treningu kompetencji i umiejętności społecznych 3.Doradztwa zawodowego 4.Programu Aktywności Lokalnej -poradnictwo psychologiczne, poradnictwo pedagogiczne, warsztaty ABC zarządzania budżetem domowym, doradztwo zawodowe, warsztaty ogrodnicze, 5. Działania o charakterze środowiskowym: wyjazd integracyjny dla beneficjentów projektu i ich otoczenia, piknik integracyjno - rekreacyjno - sportowy dla beneficjentów projektu i ich otoczenia, spotkanie integracyjne - andrzejkowo - mikołajkowe dla beneficjentów projektu i ich otoczenia, wyjazd integracyjny do kina 1.KURSY ZAWODOWE Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne w instytucjach i zakładach odpowiadających specyfice danego kursu dla 22 beneficjentów (podopieczni GOPS): a) pracownik robót wykończeniowych - 6 osób (60 godz. dla każdej osoby),b) sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem - 11osób (60 godzin dla każdej osoby),c) obsługa wózka widłowego z wymianą butli gazowej- 5 osób (60 godz. dla każdej osoby),1 godzina dydaktyczna = 45 minut Wykonanie badań lekarskich dla 22 beneficjantów w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do odbycia danego kursu zawodowego; wykonanie dodatkowych badań specjalistycznych, jeśli takie będą wymagane; ubezpieczenie beneficjentów od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres trwania kursów: czerwiec - wrzesień 2013 rok (rozpoczęcie kursów nastąpi po ukończeniu I części treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego). Kursy zawodowe winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Kursy zawodowe winny odbywać się w godzinach od 8:00 a 17:00. Kursy zawodowe winny odbywać się w miejscowości Unisław lub innej miejscowości oddalonej od Unisławia nie dalej niż 60 km. Wykonawca zobowiązuje się dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Kokocko, Bruki Unisławskie, Błoto, Unisław - w każdym dniu odbywanego szkolenia czy zajęć. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali wykładowej. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100g na 1 uczestnika i zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 2.TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 22 beneficjentów (podopieczni GOPS). Ilość godzin dydaktycznych - 40 na całą grupę - 2 etapy (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) I etap w okresie czerwiec - lipiec, drugi etap po zakończeniu kursów zawodowych - wrzesień - październik br. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -trening postaw i komunikacji interpersonalnej,radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, zasady konstruowania celów życiowych,wypracowanie planu zmiany osobistej: potrzeba rozwoju i edukacji,samorealizacji,zajęcia z pozytywnego myślenia,asertywność. Okres trwania zajęć: Czerwiec - lipiec 2013 rok, wrzesień - październik br. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia winny odbywać się w miejscowości Unisław. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali wykładowej. Wykonawca zobowiązuje się do dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Kokocko, Bruki Unisławskie, Błoto, Unisław w każdym dniu odbywanego szkolenia czy zajęć. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika, zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 3. DORADZTWO ZAWODOWE - grupowe i indywidualne Doradztwo zawodowe dla 22 beneficjentów (podopieczni GOPS). Ilość godzin dydaktycznych - 40 godzin: w tym 7 godz. zajęcia grupowe oraz 33 godzin zajęcia indywidualne po 1,5 godz. na jednego uczestnika (1 godzina = 45 minut) Okres trwania zajęć: Czerwiec - lipiec 2013 rok Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia winny odbywać się w miejscowości Unisław. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -charakterystyka rynku pracy, poszukiwanie ofert pracy, -metody aktywnego poszukiwania pracy, -sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, -przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i rozmowa kwalifikacyjna -opracowanie Indywidualnego Planu Działania Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali wykładowej Wykonawca zobowiązuje się do dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Kokocko, Bruki Unisławskie, Błoto, Unisław w każdym dniu odbywanego szkolenia czy zajęć. Wykonawca w czasie zajęć grupowych zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika, zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 4. PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Zajęcia dla 8 rodziców bezrobotnych zamieszkujących w miejscowości - Stablewice 4.1 Poradnictwo psychologiczne w ramach PAL: (8 beneficjentów) zajęcia grupowe Termin spotkań: czerwiec - lipiec 2013 rok 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) - 5 godz. dziennie Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -Sztuka empatii i asertywności - warsztaty interpersonalne, -Mój typ osobowości - wyzwania i problemy, -Umiejętność radzenia sobie ze stresem, -Pokonanie swoich lęków i słabości ograniczających uczestnictwo w życiu społecznym i zawodowym. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia winny odbywać się w miejscowości Unisław lub w miejscowości Stablewice. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajmu sali wykładowej. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. W przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się w Unisławiu Wykonawca zobowiązuje się dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Stablewice - Unisław - Stablewice każdym dniu odbywanych zajęć. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika, zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 4.2. Poradnictwo pedagogiczne (8 beneficjentów) zajęcia grupowe w ramach PAL Termin spotkań: czerwiec - lipiec 2013 rok 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) 5 godz. dziennie Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -poznaj swoje mocne i słabe strony, -rozwijanie kompetencji rodzicielskich, -prawidłowe relacje w rodzinie, -zasady zdrowego stylu życia, dbałość o własny wizerunek. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia winny odbywać się w miejscowości Unisław lub w miejscowości Stablewice. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajmu sali wykładowej. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. W przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się w Unisławiu Wykonawca zobowiązuje się dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Stablewice - Unisław - Stablewice w każdym dniu odbywanych zajęć. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika , zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 4.3Warsztaty ABC zarządzania budżetem domowym zajęcia grupowe (8 beneficjentów) w ramach PAL Termin spotkania: czerwiec- lipiec 2013 rok 15 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) 5 godz. Dziennie. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia winny odbywać się w miejscowości Unisław lub miejscowości Stablewice. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajmu sali wykładowej. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -właściwe planowanie wydatków - budżet rodziny, -kształcenie umiejętności racjonalnego gospodarowania posiadanymi środkami finansowymi, -ryzyko zaciągania kredytów i konsekwencji z tym związanych, -radzenie sobie w trudnych sytuacjach finansowych. W przypadku, gdy zajęcia będą odbywały się w Unisławiu Wykonawca zobowiązuje się dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Stablewice - Unisław - Stablewice w każdym dniu odbywanych zajęć. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika, zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 4.4 Doradztwo zawodowe - grupowe (8 beneficjentów) w ramach PAL Termin spotkań: lipiec 10 godz. dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 min.) 5 godz. dziennie zajęcia grupowe Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia winny odbywać się w miejscowości Unisław lub w miejscowości Stablewice. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali wykładowej. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -charakterystyka rynku pracy, -metody aktywnego poszukiwania pracy, -sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, -przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku gdy, zajęcia będą odbywały się w Unisławiu Wykonawca zobowiązuje się do dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Stablewice - Unisław - Stablewice w każdym dniu odbywanych zajęć. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika, zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 4.5 Warsztaty ogrodnicze - zajęcia grupowe ( 8 beneficjentów) w ramach PAL Termin spotkań: lipiec - sierpień 25 godz. w tym: 10 godz. teoretyczne i 15 godz. Praktycznych. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku (w dni robocze). Zajęcia winny odbywać się w godzinach 8:00 - 15:00. Zajęcia teoretyczne winny odbywać się w miejscowości Unisław lub Stablewice, natomiast praktyczne w miejscowości Stablewice. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali wykładowej. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów z tej dziedziny. Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: -nabycie nawyku dbania o estetykę, -nauka sadzenia i pielęgnacji zieleni, -aranżacja terenu wokół placu zabaw. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali wykładowej. Wykonawca dokonuje zakupu sadzonek kwiatów 60 szt., krzewów wieloletnich 10 szt., tuje żywopłotowe 20 szt., gazony kwiatowe betonowe - 8 szt., 15 worków ziemi pod kwiaty i sadzonki do obsadzenia terenu wokół placu zabaw w Stablewicach. Do wykonawcy należy również zapewnienie: grabie - 3 szt., łopaty - 2 szt., szpadle - 3 szt. W przypadku, gdy zajęcia teoretyczne będą odbywały się w miejscowości Unisław Wykonawca zobowiązuje się do dowiezienia uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania kursów oraz odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania lub zwrot kosztów za dojazdy na trasie: Stablewice - Unisław - Stablewice w każdym dniu odbywanych zajęć. Wykonawca w ciągu każdego dnia zajęciowego zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane będą minimum: kawa i herbata bez ograniczeń: ciastka 100 g na 1 uczestnika, słone paluszki 100 g na 1 uczestnika, zimne napoje minimum 0,5 litra na jednego uczestnika (woda mineralna, sok) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki (200 g) lub frytki (150 g), mięso lub ryba (150 g - waga po przetworzeniu), surówka (150 g) 5.DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM 5.1 Wyjazd integracyjny do MIASTECZKA WESTERNOWEGO KANSAS CITY w Grudziądzu kompleksowe zorganizowanie wyjazdu dla beneficjentów projektu i ich otoczenia oraz osób zaangażowanych w realizację projektu. Termin wyjazdu: lipiec 2013 rok Celem wyjazdu jest integracja uczestników, umiejętność spędzania czasu wolnego, nabycie umiejętności funkcjonowania w grupie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia transportu uczestników (beneficjentów projektu i ich otoczenia (rodzice, dzieci) + osoby zaangażowane w realizacje projektu - razem 50 osób, w tym: 30 osób dorosłych i 20 dzieci z miejsca zamieszkania do miejsca docelowego i z powrotem. Zapewnienie obiadu dwudaniowego, deseru lodowego, wody mineralnej 1 litr na 1 uczestnika w butelkach (0,5 L x 2), drożdżówka po 1 szt. dla każdego uczestnika + pączek po 1 szt. dla każdego uczestnika, wafelek w czekoladzie - 50g po 1 szt. dla każdego uczestnika, dla każdego uczestnika karnet obejmujący pakiet burmistrza. Wstęp do miasteczka westernowego, przejazd pociągiem Kansas - City - Express, przejazd pojazdem Flinstonów - każdy uczestnik wycieczki przejedzie się wozem Flinston Express, przejazd wozami osadników, pokaz odlewania jednouncyjnych sztabek złota, zwiedzanie zoo, safari, dinozaury, kraina bajek, baśni, magiczny świat Asteriksa i Obeliksa, flinstonowie, poszukiwanie samorodków złota. 5.2 Piknik integracyjno - rekreacyjno - sportowy - kompleksowe zorganizowanie pikniku dla beneficjentów projektu i ich otoczenia oraz osób zaangażowanych w projekt. Termin : sierpień - II połowa sierpnia (ok. 5 godz.) od godz. 10.00 do 15 .00 ( 1godz. - 60 min) Piknik w ramach działań o charakterze środowiskowym dla 80 uczestników (beneficjenci projektu i ich otoczenie oraz osoby zaangażowane w realizację projektu). Miejsce: Unisław W programie: gry i konkursy z nagrodami dla dzieci i dorosłych (symboliczne nagrody po każdej konkurencji np. długopis, piórnik, maskotka, notes za zajęcia pierwszych 3 miejsc, dla pozostałych uczestników biorących udział w każdym konkursie nagrody pocieszenia w formie cukierków, lizaków), ciepły poczęstunek np. grochówka + bułka, słodki poczęstunek dla każdego uczestnika (ciastka po ok. 200 g, wafelek w czekoladzie 50 g, drożdżówka 1 szt., pączek 1 szt.) + napoje zimne (woda gazowana i niegazowana po 0,5 litra na uczestnika w butelkach 0,5 L, trampolina dla dzieci i młodzieży, zjeżdżalnia dmuchana dla dzieci, prowadzenie pikniku, zapewnienie oprawy muzycznej (sprzęt odtwarzający, płyty) dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania pikniku i odwiezienie z powrotem do ich miejsca zamieszkania na trasie: Kokocko, Bruki Unisławskie, Błoto, Raciniewo, Stablewice, udokumentowanie pikniku zdjęciami, ubezpieczenie uczestników NNW 5.3 Wyjazd integracyjny do kina - kompleksowe zorganizowanie wyjazdu dla beneficjentów projektu i ich otoczenia oraz osób zaangażowanych w projekt 45 osób) Termin wyjazdu - I połowa listopada 2013 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do : zapewnienia transportu uczestników (beneficjentów projektu i ich otoczenia (rodzice, dzieci) + osoby zaangażowane w realizacje projektu razem 45 osób, z miejsca zamieszkania do miejsca docelowego i z powrotem, ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu, bilety na seans filmowy dla każdego uczestnika wyjazdu. Zapewnienie obiadu jednodaniowego oraz coca - coli 0,5 litra na 1 uczestnika 5.4 Spotkanie integracyjne - andrzejkowo - mikołajkowe - kompleksowe zorganizowanie spotkania dla beneficjentów projektu i ich otoczenia oraz osób zaangażowanych w projekt 80osób) Termin spotkania - od 1 do 10 grudnia 2013 w godz. 14:30 - 17:00 Miejsce spotkania - Unisław Celem spotkania jest stwarzanie możliwości udziału rodziców z dziećmi w integracyjnych imprezach jak i wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodziną w trakcie wspólnych zabaw. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wynajęcia sali. Catering: kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy oraz pączek po 1 szt. dla każdego uczestnika, batonik czekoladowy - 50g po 1 szt. dla każdego uczestnika. W programie: gry i konkursy z nagrodami dla dzieci i dorosłych np. lanie wosku, wróżenie z butów, wróżenie przyszłości, zabawa w krzesełka itp. (nagrody po każdej konkurencji - nagrody symboliczne np. batonik, lizak, wafelek). zapewnienie oprawy muzycznej, wspólna zabawa (sprzęt odtwarzający, płyty), udokumentowanie spotkania zdjęciami, ubezpieczenie uczestników NNW. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Organizowanie i prowadzenie kursów zawodowych i w/w zajęć będących przedmiotem zamówienia w pomieszczeniach do tego przeznaczonych. 2.Organizowanie zajęć praktycznych w pracowniach (placówkach, jednostkach, zakładach) przeznaczonych do prowadzenia kursów zawodowych oraz wyposażonych w niezbędny sprzęt do odbycia zajęć praktycznych w danym zawodzie będących przedmiotem zamówienia. 3.Wykonawca zapewnia uczestnikom środki piśmienne tj. zeszyt, długopis, teczkę dla każdego uczestnika i materiały dydaktyczne (podręczniki lub skrypty) oraz narzędzia/odzież/obuwie) niezbędne do udziału w kursach i zajęciach. 4.Wykonawca prowadzi dokumentację w postaci: list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list potwierdzających otrzymanie posiłków, zdjęć z poszczególnych kursów i zajęć (na płycie CD), list obecności. 5.Kursy zawodowe powinny zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników kursów. 6.Wykonawca zapewnia wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego i zajęć według wzoru i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (t. j. Dz. U. z 2012, poz. 186 z późn. zm.). 7.Zaświadczenie lub certyfikat winien być zaopatrzony w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej , Europejskiego Funduszu Społecznego i informacji: Projekt realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Unisławiu pt. Mówimy Nie wykluczeniu społecznemu współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. 8.Wykonawca - zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11.01.2012 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (t. j. Dz. U. z 2012, poz. 186 z późn. zm.) - winien prowadzić dokumentację przebiegu kształcenia, na którą składają się: a)Program nauczania, b)Dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń. 9.Wykonawca przekaże Zamawiającemu: kopie zaświadczeń i certyfikatów zakończonych kursów/szkoleń; kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; kopie zaświadczeń lekarskich z badań profilaktycznych i specjalistycznych przeprowadzonych w ramach organizacji kursów; protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników kursu/szkolenia/zajęć potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami; protokołu odbioru przez uczestników kursu/szkolenia/zajęć poczęstunku i ciepłego posiłku potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami; dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; prowadzonego rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia/zajęć i uzyskania kwalifikacji oraz list potwierdzających odbiór zaświadczeń. 10.Wykonawca zapewnia oznakowanie materiałów szkoleniowych, list obecności, list odbioru cateringu oraz sal dydaktycznych poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL, nazwę projektu oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11.Wykonawca ma obowiązek informowania uczestników kursów i zajęć o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 12.Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych. 13.Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania kursów oraz zajęć będących przedmiotem zamówienia. 14.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zorganizowanie i przeprowadzania kursów zawodowych, zgodnie z wymogami prawa określonymi w odrębnych przepisach i w zakresie zgodności z tymi przepisami. 15.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników kursów/szkoleń/zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursów/szkoleń/zajęć oraz w drodze na i z zajęć (na kwotę minimum 2500,00 zł sumy ubezpieczenia na osobę). 16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. w trakcie kursów zawodowych i prowadzonych zajęć. 17.Wykonawca zabezpieczy uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 18.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do kursów zawodowych i zajęć przed zawarciem umowy. 19.Wszelkie uwagi Zamawiającego związane z jakością i ilością prowadzonych zajęć (w tym zajęć praktycznych) Wykonawca uwzględni, najpóźniej w następnym dniu wyznaczonym na odbycie danych zajęć lub kursów. 20.W przypadku każdorazowej absencji beneficjenta projektu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w formie: e-mail, fax. lub telefonicznej nie później niż drugiego dnia. 21.Wykonawca umożliwia przeprowadzenie niezapowiedzianych kontroli realizowanych kursów czy zajęć w miejscu ich odbywania się przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. 22.Wykonawca opracowuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy uczestników kursów i zajęć (osobno dla każdego modułu, osobno dot. kursów zawodowych, treningu kompetencji i umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego, warsztatów) na początku i na końcu szkolenia za pomocą ankiety pretest i posttest. Zebrane ankiety przekaże zamawiającemu. 23.Wykonawca sporządzi ewaluację całego zadania i raport ewaluacyjny, który przekaże zamawiającemu. 24. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad wynikających przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz przetwarzania tych danych tylko dla potrzeb prowadzenia określonego kursu/szkolenia/zajęć (t. j. Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach