Przetargi.pl
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca.

Miasto Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4754200 , fax. 33 4754202
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 4754200, fax. 33 4754202
    REGON: 07218253900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca. Usługa ta polega na: 1) prowadzeniu i koordynowaniu akcji zimowej na ulicach, placach, chodnikach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczaniu materiałów uszarstniających na pobocza dróg w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 11, 3) odśnieżaniu ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 4) usuwaniu śliskości zimowej (gołoledzi) z ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 5) wywożeniu śniegu z chodników i ulic oraz innych miejsc ustalonych przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 5.4 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) pt. Odśnieżanie drogi - załącznik nr 9, 6) pracach porządkowych po zakończeniu akcji zimowej polegających na usunięciu z dróg materiałów uszorstniających w terminie do 30 dni po zakończeniu akcji zimowej, zgodnie z pkt. 5.12. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) pt. Zwalczanie śliskości zimowej na drodze - załącznik nr 10. 2. Zamówienie dotyczy kompleksowego zimowego utrzymania dróg i chodników wyszczególnionych w załączniku nr 8.1 i 8.2 do Specyfikacji zawierającym wykaz dróg i chodników objętych akcją zimową. Wykaz składowisk materiałów do zwalczania śliskości stanowi załącznik nr 11 do Specyfikacji, ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania, odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 9 i 10, 3. Zamawiający przewiduje prowadzenie następujących rodzajów akcji zimowej: 1) akcji czynnej, 2) akcji biernej. 4. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju prowadzonych akcji zawarto w Szczegółowych specyfikacjach technicznych (SST): odśnieżanie drogi i zwalczanie śliskości zimowej na drodze - załącznik nr 9 i 10. Podana w SST ilość przejazdów jest minimalna. W razie wystąpienia trudnych warunków (ciągłe opady śniegu itp.) będzie wymagana od Wykonawcy większa ilość przejazdów dla utrzymania zasad określonych standardami zimowego utrzymania dróg miejskich (standardy: I i II określone w załączniku). W przypadku zwiększenia ilości przejazdów Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. 5. Wykonawca winien określić koszt jednostkowy wykonania akcji czynnej i biernej w cenie netto za 1 km/dobę przy założeniu, że: - Zamawiający wymaga, aby cena jednostkowa za akcję bierną stanowiła maksimum 10% ceny za 1 km/dobę akcji czynnej. Oferty z ceną wyższą niż 10% ceny jednostkowej za akcję czynną będą uznane za niezgodne z treścią SIWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. O rodzaju prowadzonej akcji w danym dniu i na danej drodze (akcja czynna, akcja bierna) decyduje Wykonawca na podstawie występujących zjawisk atmosferycznych, prognoz atmosferycznych, uwzględniając ewentualne polecenia Zamawiającego. 7. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia akcji zimowej powinny być wyposażone w nadajnik GPS umożliwiający weryfikacje prowadzenia akcji czynnej w danym dniu i na danej drodze. 8. Do Wykonawcy przedmiotu zamówienia należą, również koszty związane z: 1) opracowaniem projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas wywozu śniegu, łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń. Zapewnieniem w czasie trwania robót bezpiecznych dojść do budynków mieszkalnych oraz obiektów usługowo-handlowych i innych miejsc użyteczności publicznej działających w obrębie realizacji zamówienia, 2) wywozem i składowaniem śniegu, 3) dowozem materiałów uszorstniających do wyznaczonych składowisk materiałów do zwalczania śliskości, 4) utrzymaniem całodobowego dyżuru telefonicznego, 5) wyposażeniem każdej jednostki sprzętowej używanej do akcji zimowej w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji, 6) wykonaniem prac porządkowych po zakończeniu akcji zimowej polegających na usunięciu z dróg materiałów uszarstniających w terminie do 30 dni po zakończeniu akcji zimowej. 9. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. 2014 poz. 121 ze zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2016 r. 672 ze zm.) oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 10. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b - w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) w przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców, 3) zmiana podwykonawcy podczas realizacji umowy, możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) podwykonawca nie może zlecić powierzonych prac innemu podwykonawcy. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia i jego okolicy celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do wzięcia udziału w postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na interwencję
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach