Urząd Gminy Porąbka ogłasza przetarg
- Adres: 43-353 Porąbka, ul. Krakowska 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8272802, 8272815, 8272810 , fax. 033 8272802
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Porąbka
ul. Krakowska 3 3
43-353 Porąbka, woj. śląskie
tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax. 033 8272802
REGON: 00055007700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PORĄBKA W SEZONIE 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania przetargowego jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Porąbka w sezonie 2009/2010 z podziałem na IV zadania, na które można składać oferty częściowe: I. zadanie - sołectwo Porąbka II. zadanie - sołectwo Czaniec III. zadanie - sołectwo Kobiernice IV. zadanie - sołectwo Bujaków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Odstąpiono
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a)prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: -złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; -złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o zakresie i wartości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego postępowania. Przesłanką przesądzającą również o spełnianiu przedmiotowego warunku przez wykonawcę jest także dysponowanie sprzętem i narzędziami wskazanymi w SIWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie: -wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch usług ( np. referencje). -wykazu sprzęt i narzędzi; -złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przedstawi polisę ubezpieczeniową ( lub inny dokument) potwierdzającą ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności. -złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: -aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz -aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Zaakceptują warunki określone w projekcie umowy, zrealizują zamówienie w terminie wymaganym przez zamawiającego oraz przyjmą wymagane warunki płatności. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenia w zakresie proponowanych warunków umowy, terminu wykonania oraz płatności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy, 2)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch usług ( np. referencje ) 6)Wykaz sprzętu i narzędzi 7) wykaz podwykonawców, 8)kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy, 10)przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ( w tym również w ramach spółki cywilnej) - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r.
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Ustroń w sezonie 2016 - 2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Kalety - sezon zimowy 2016/2017 - REJON Nr 2
Dodano: 2016-07-22 - Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Kalety - sezon zimowy 2016/2017 - REJON Nr 1
Dodano: 2016-07-22 - Letnie i zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i przystanków w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2016/2017 - część 1, 2, 3
Dodano: 2016-07-12 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2019
Dodano: 2016-07-06