Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków Sądu Okręgowego w Katowicach

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków Sądu Okręgowego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków Sądu Okręgowego w Katowicach. Miejsce wykonania zamówienia: a) Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, b) Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, c) I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Katowicach, ul. Warszawska 4/Teatralna 7, 40-006 Katowice, d) III Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Bytomiu, ul. Orzegowska 20a, 41-907 Bytom, Informację na temat przedmiotu zamówienia oraz szczegółowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera: a) załącznik nr 3 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, Części II, Części III, Części IV i Części V”, b) załącznik nr 3a do SIWZ „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla Części I”, c) załącznik nr 3b do SIWZ „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla Części II”, d) załącznik nr 3c do SIWZ „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla Części III”, e) załącznik nr 3d do SIWZ „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla Części IV”, f) załącznik nr 3e do SIWZ „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla Części V”. Załącznik nr 3 oraz załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d i 3e stanowią integralną część SIWZ. Część I kompleksowe utrzymanie w czystości pomieszczeń budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 o łącznej powierzchni 14.539,43 m2 (w tym 625,80m2 powierzchni piwnic-archiwum i 1492m2 parkingu podziemnego) Część II Świadczenie prac gospodarczych w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 oraz utrzymanie czystości na przylegających terenach zewnętrznych wokół budynku. Część III Kompleksowe utrzymanie w czystości pomieszczeń budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 o łącznej powierzchni 4068,38 m2 Część IV kompleksowe utrzymanie w czystości pomieszczeń I Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów mieszczących się przy ul. Warszawskiej 4/Teatralnej 7 w Katowicach o łącznej powierzchni 323,97 m2 Część V Kompleksowe utrzymanie w czystości pomieszczeń III Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów mieszczących się przy ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu o łącznej powierzchni 193,80 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 13.02.2018r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: OG 23-231-45/18”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia do dnia 13.02.2018r. do godz. 11:00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rodz. I ust. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach