Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brenna w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na 30 zadań: Zadanie 1, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie I Zadanie 2, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie II Zadanie 3, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie III Zadanie 4, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie IV Zadanie 5, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie V Zadanie 6, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie VI Zadanie 7, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie VII Zadanie 8, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie VIII Zadanie 9, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie IX Zadanie 10, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie X Zadanie 11, odśnieżanie dróg gminnych w rejonie XI Zadanie 12, odśnieżanie chodników i parkingów w rejonach I - IV Zadanie 13, odśnieżanie chodników w rejonach V - X Zadanie 14, posypywanie dróg gminnych w rejonach I-XIII Zadanie 15, odśnieżanie dróg powiatowych w rejonie I Zadanie 16, odśnieżanie dróg powiatowych w rejonie II Zadanie 17, odśnieżanie dróg powiatowych w rejonie III Zadanie 18, odśnieżanie dróg powiatowych pługiem stalowym we wszystkich rejonach Zadanie 19, zwalczanie śliskości na drogach powiatowych we wszystkich rejonach Zadanie 20, odśnieżanie dróg powiatowych pługiem wirnikowym we wszystkich rejonach Zadanie 21, odśnieżanie dróg powiatowych koparko-ładowarką/ładowarką we wszystkich rejonach Zadanie 22, odśnieżanie dróg gminnych pługiem wirnikowym we wszystkich rejonach Zadanie 23, odśnieżanie dróg gminnych koparko-ładowarką/ładowarką we wszystkich rejonach Zadanie 24, wywóz nadmiaru śniegu ze wszystkich rejonów na drogach powiatowych Zadanie 25, wywóz nadmiaru śniegu ze wszystkich rejonów na drogach gminnych Zadanie 26, dostarczanie soli wraz z jej zakupem i transportem Zadanie 27, dostarczanie żużlu wraz z jego zakupem i transportem Zadanie 28, dostarczanie piasku wraz z jego zakupem i transportem Zadanie 29, dostarczanie solanki wraz z jego zakupem i transportem Zadanie 30, ustawianie płotków śnieżnych wraz z ich zakupem 2.W pojazdach dla zadań nr 1 do 11 zostaną zainstalowane na koszt Zamawiającego nadajniki GPS w celu monitorowania pracy sprzętu. W przypadku wystąpienia awarii nadajnika zainstalowanego na pojeździe z winy operatora, wykonawca pokryje koszty naprawy lub wymiany na nowy. W jednostkach, w których zainstalowane zostaną nadajniki GPS usługi będą rozliczane zgodnie ze wskazaniami nadajnika. W przypadku wystąpienia awarii nadajnika wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (pisemnie, faxem lub telefonicznie) w przeciwnym razie rozliczenie pracy sprzętu zostanie zgodnie ze wskazaniami nadajnika GPS. 3. W przypadku zmiany podwykonawcy lub awarii pojazdu na którym zainstalowano nadajnik, Wykonawca ponosi koszty demontażu i montażu na kolejnym pojeździe. 4. Rozliczenie pozostałych jednostek (bez nadajników GPS) odbywać się będzie na podstawie wykazu prac jednostek potwierdzonych kartami pracy sprzętu przedkładanych codziennie przez Wykonawcę do następnego dnia roboczego, weryfikowanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 - zł ( słownie piętnaście tysięcy złotych.) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: w PEKAO nr 96 1240 4142 1111 0010 4292 4657 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis WADIUM - Przetarg na kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brenna. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 3. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium, a w przypadku gwarancji - również kopię gwarancji. 4. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Pzp, przy czym należy pamiętać, że Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - art.46 ust. 4a, 5 Pzp. Zapis j.w. winien mieć również odzwierciedlenie, we wszystkich gwarancjach czy poręczeniach, wnoszonych w formie innej niż pieniężnej. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach