Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie Gminy Świdnica

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie Gminy Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych polegającym na m.in. transporcie materiałów budowlanych (np. tłucznia, żużla, piasku, kostki betonowej, obrzeża trawnikowych itd.), plantowanie niesortu kamiennego, równanie – korytowanie dróg, wyrównywanie nawierzchni nieutwardzonych, załadunek i rozładunek materiałów budowlanych itd.. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania w następującym zakresie: ZADANIE NR 1 Zakres zadania będzie realizowany następującym sprzętem : a) min. 1 samochód samowyładowczy o tonażu min. 10 ton w ilości szacunkowej max. 20.000 km, b) min. 1 koparko-ładowarkę kołową o pojemności łyżki min. 1m3 w ilości szacunkowej max. 700 godzin, c) min. 1 ładowarkę kołową o pojemności łyżki min. 1 m3 w ilości szacunkowej max. 100 godzin. d) min. 1 samochód z zamontowanym HDS o udźwigu min. 1500kg przeznaczonym do załadunku/rozładunku materiału w ilości szacunkowej max. 50 godzin. UWAGA! Zamawiający zastrzega, iż samochody wymienione w pkt. a), b), c),d) muszą to być 4 różne sprzęty. ZADANIE NR 2 Zakres zadania będzie realizowany następującym sprzętem: a) min. 1 ciągnik rolniczy wraz z min. 2 przyczepami o ładowności min. 10 ton każda, praca sprzętu w ilości szacunkowej max. 3500 km. Usługi będą zlecane każdorazowo w miarę potrzeb Zamawiającego. W/w ilości są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu w każdej z części w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1) niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 5 stosuje się. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4 ppkt 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach