Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, | ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42

Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Kaszubska 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 48 55 535 , fax. 0-91 4855372
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
    ul. Kaszubska 42 42
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 48 55 535, fax. 0-91 4855372
    REGON: 32049275100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, | ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42. Powierzchnia do sprzątania w budynkach (dotyczy; powierzchni biurowej, korytarzy, klatek schodowych i toalet) I.BUDYNEK PRZY ul. Narutowicza 19 PIWNICA - archiwum rodzaj powierzchni m2 1. Wykładzina PCV 288,61 2. posadzka - korytarze 137,10 PARTER Rodzaj powierzchni m2 1. Gresy 299,12 2. Wykładzina dywanowa 101,61 3. Wykładzina PCV 6,45 4. WC - gres 23,39 I PIĘTRO Rodzaj powierzchni m2 1. Gresy 27,20 2. Wykładzina dywanowa 600,86 4. WC- gres 23,64 II PIĘTRO Rodzaj powierzchni m2 1. Gresy 55,90 2. Wykładzina dywanowa 474,15 3. WC - gres 24,08 III PIĘTRO Rodzaj powierzchni m2 1. wykładzina dywanowa 319,36 2. wykładzina PCV 27,50 3. WC- gres 24,08 KORYTARZE ORAZ KLATKI SCHODOWE Rodzaj powierzchni m2 1. Gresy 627,73 Okna m2 Ogółem powierzchnia okien 280,56 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA BUDYNKU DO SPRZĄTANIA - 3060,78 m2. CAŁKOWITA POWIERZCHNIA OKIEN DO MYCIA W BUDYNKU (powierzchnia okien podana jednostronnie) - 461,12 m2. ILOŚĆ NISZCZAREK - 65 SZTUK. ILOŚĆ KOSZY- 155 SZTUK. II.BUDYNEK PRZY ul. Królowej Korony Polskiej 31 PIWNICA-ARCHIWUM Rodzaj powierzchni m2 1. Powierzchnia z terakoty 35,76 2. Wykładzina dywanowa 79,10 3. Posadzka olejna 39,02 PARTER Rodzaj powierzchni m2 1. Gresy 34,92 2. Wykładzina dywanowa 136,78 4. WC- gres 2,78 I PIĘTRO Rodzaj powierzchni m2 1.Wykładzina dywanowa 161,00 5.WC- gres + kuchnia 12,80 II PIĘTRO Rodzaj powierzchni m2 1. wykładzina dywanowa 128,22 m2 2. WC - gres 6,49 m2 CENTRALNA INFORMACJA - PARTER Rodzaj powierzchni m2 1. Wykładzina dywanowa 70,60 2. WC - gres 25,00 OKNA m2 OKNA 105,32 Drzwi okienne wejściowe 3,36 BALKONY Rodzaj powierzchni m2 1. Gres 25,34 WIATA Rodzaj powierzchni m2 1. Konstrukcja metalowa, zadaszenie PCV 30,00 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA BUDYNKU DO SPRZĄTANIA - 757,81 m2. CAŁKOWITA POWIERZCHNIA OKIEN W BUDYNKU (powierzchnia okien podana jednostronnie) - 108,68 m2. WIATA - 30,00 m2 ILOŚĆ NISZCZAREK - 15 SZTUK. ILOŚĆ KOSZY- 38 SZTUK. III.BUDYNEK PRZY ul. Kaszubskiej 42 PIĘTRO I Rodzaj powierzchni m2 1. Powierzchnia kamienna 585,65 2. Powierzchnia PCV 55,97 3. Parkiet 815,32 4. Wykładzina dywanowa 548,83 5. WC - powierzchnia z terrakoty 44,17 6. Klatki schodowe powierzchnia kamienna szt. 3 223,91 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA BUDYNKU DO SPRZĄTANIA - 2273,85 m2. CAŁKOWITA POWIERZCHNIA OKIEN W BUDYNKU (powierzchnia okien podana jednostronnie) - 487,20 m2. ILOŚĆ NISZCZAREK - 42 SZTUK. ILOŚĆ KOSZY- 109 SZTUK. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO SPRZĄTANIA WSZYSTKICH BUDYNKÓW: Budynek przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie - 3060,78 m2 Budynek przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 w Szczecinie - 757,81 m2 Budynek przy ul. Kaszubskiej 42 (I Piętro) w Szczecinie - 2273,85 m2 Razem - 6092,44 m2 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO MYCIA OKIEN WSZYSTKICH BUDYNKÓW (powierzchnia okien podana jednostronnie): Budynek przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie - 461,12 m2 Budynek przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 w Szczecinie - 108,68 m2 Budynek przy ul. Kaszubskiej 42 (Piętro I) w Szczecinie - 487,20 m2 RAZEM - 1057 m2 - WIATA - 30,00 m2 3.Częstotliwość sprzątania przedstawia tabela: Wymagana częstotliwość sprzątania 1.Określenie : codziennie - oznacza 5 dni w tygodniu; w razie potrzeby - /dotyczy usuwania pajęczyn/-pracownik Wykonawcy w przypadku stwierdzenia każdorazowo wystąpienia pajęczyn zobowiązany jest je usunąć; 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sal rozpraw Zakres prac Częstotliwość wykonywania 1. Odkurzanie wykładzin dywanowych codziennie 2. Mycie na mokro twardych powierzchni podłóg codziennie 3. Przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchnie mebli codziennie 4. Wycieranie na wilgotno drzwi i parapetów codziennie 5. Opróżnianie i mycie popielniczek codziennie 6. Opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych codziennie 7.Wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych codziennie 8. Wycieranie i odtłuszczanie klamek drzwi codziennie 9. Odkurzanie mebli tapicerskich 1 raz w tygodniu 10. Przecieranie na wilgotno nóg krzeseł i stołów 1 raz w tygodniu 11. Mycie pionowych powierzchni mebli biurowych 1 raz w tygodniu 12. Mycie drzwi 1 raz w tygodniu 13. Pranie wykładziny dywanowej 1 raz w roku 14. Mycie kaloryferów 1 raz na pół roku 15. Mycie okien i ram okiennych 1 raz na pół roku 16. Usuwanie pajęczyn w razie potrzeby 17. Czyszczenie ścian 1 raz w tygodniu 18. Opróżnianie niszczarek codziennie 2. Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść i innych dużych powierzchni (sale konferencyjne, powierzchnie magazynowe, inne powierzchnie przeznaczone do mycia maszynowego) Zakres prac Częstotliwość wykonywania 1. Mycie na mokro twardych powierzchni podłóg codziennie 2. Mycie na mokro powierzchni schodów codziennie 3. Wycieranie na wilgotno drzwi i parapetów codziennie 4. Opróżnianie i mycie popielniczek codziennie 5. Wycieranie i odtłuszczanie klamek drzwi codziennie 6. Mycie drzwi 1 raz w tygodniu 7. Mycie barierek i poręczy i pozostałego wyposażenia 1 raz w tygodniu 8. Mycie mechaniczne powierzchni, zgodnie z technologią 1 raz w roku 9. Pastowanie i polerowanie podłóg 1 raz w tygodniu 10. Mycie ręczne w miejscach niedostępnych dla maszyn 1 raz w tygodniu 11. Ręczne mycie cokolików oraz innych powierzchni związanych z posadzka 1 raz w tygodniu 12. Mycie kaloryferów 1 raz na pół roku 13. Mycie okien i ram okiennych 1 raz na pół roku 14. Usuwanie pajęczyn w razie potrzeby 15. Sprzątanie balkonu 1 raz w tygodniu 16. Sprzątanie i mycie wiaty (konstrukcja +zadaszenie) 1 raz na pół roku 17. Mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi 1 raz w tygodniu 3. Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych Zakres prac Częstotliwość wykonywania 1. Mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, biała armatura, wyposażenie sanitariatów, kosze na śmieci, deski sedesowe, parapety codziennie 2. Mycie podłóg codziennie 3. Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków foliowych codziennie 4. Mycie luster, mycie półek przy lustrach, mydelniczek, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki, i innego drobnego sprzętu przynależnego do sanitariatów codziennie 5. Uzupełnienie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło w płynie) codziennie 6. Mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi 1 raz w tygodniu 7. Dezynfekcja lub mycie preparatem dezynfekcyjnym powierzchni i urządzeń w sanitariatach 1 raz na tydzień 8. Mycie okien i ram okiennych 1 raz na pół roku 4. System sprzątania - system popołudniowy w godzinach 15.30 - 21.00. 5. Sprzątanie powierzchni stanowi usługę kompleksową i obejmuje m.in.: a. Czyszczenie i konserwację podłóg: - Codzienne zamiatanie, mycie podłóg i posadzek zmywalnych - Codzienne odkurzanie wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie - Pokrywanie powłoką akrylową podłóg i posadzek zmywalnych (częstotliwość zapewniająca nienaganną czystość i wygląd posadzek i podłóg) b. Czyszczenie i konserwacja mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenia pomieszczeń (drzwi, grzejników, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, urządzeń oświetleniowych, kloszy lamp, urządzeń biurowych, itp.) - Odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie. c. Usuwanie pajęczyn d. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci w pomieszczeniach biurowych oraz wymiana plastikowych worków (zakup worków leży po stronie Wykonawcy); e. Bieżące opróżnianie popielniczek w palarniach. f. Utrzymanie czystości toalet: - Codzienne mycie i dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury - Mycie glazury, powierzchni luster, wyposażenia ruchomego: pojemniki na ręczniki, papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki do rąk itp.) - Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła (zakup papieru i mydła leży po stronie Zamawiającego); g. Utrzymanie w czystości wejść do budynków w tym: - Poręczy drewnianych i metalowych konstrukcji balustrad i krat; - Drzwi, schodów oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych; - Wycieraczek; h. Utrzymanie w stałej czystości ścian, podłóg, sufitów i drzwi znajdujących się w budynku i. Mycie okien 2 razy w roku na całej powierzchni objętej sprzątaniem j. Codzienne opróżnianie niszczarek w pomieszczeniach biurowych k. Stosowane środki higieniczne nie mogą zagrażać zdrowiu ludzi, mają zapewnić wysoką czystość w pomieszczeniach sądu, nie mogą niszczyć sprzątanych powierzchni ścian, okien, drzwi podłóg, czyszczonych urządzeń, mebli, dywanów. Muszą zapewnić przyjemny efekt zapachowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 1.3 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. oświadczą, iż zapewnią odpowiednich do realizacji pracowników, którzy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli poufne, niezbędny sprzęt oraz środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami postawionymi przez Zamwającego. 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w wysokości nie mniejszej niż 100000 złotych; 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7 oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ 1.8 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacjach /JEŻELI DOTYCZY/. 1.9 polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach